Odświeżony Jaguar F-Pace wjeżdża do salonów. Polskie ceny modelu

Odświeżony Jaguar F‑Pace wjeżdża do salonów. Polskie ceny modelu

F-Pace to wciąż jedno z najładniejszych aut w swojej klasie.
F-Pace to wciąż jedno z najładniejszych aut w swojej klasie.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński
29.10.2020 10:07, aktualizacja: 16.03.2023 15:46

Po 4 latach od rozpoczęcia produkcji Jaguar postanowił odświeżyć swojego SUV-a. F-Pace po faceliftingu właśnie wjeżdża do salonów. Z miękkimi hybrydami pod maską, nowoczesnym wyglądem i zaktualizowanymi multimediami. Ile trzeba za to wszystko zapłacić?

Miesiąc po oficjalnej premierze poznaliśmy dokładną specyfikację Jaguara F-Pace na polski rynek wraz z obowiązującymi cenami. Klienci, którzy zdecydują się na zakup modelu po liftingu, powinni przede wszystkim docenić nowy system multimedialny Pivi Pro i zaktualizowaną gamę silników.

Od teraz każdy benzyniak i diesel w gamie, poza 2-litrowym, 249-konnym wyjątkiem, jest wspomagany systemem miękkiej hybrydy. Do wyboru jest też hybryda plug-in. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie, gdyż oferta jednostek napędowych jest naprawdę obszerna.

Jaguar F-Pace - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki Diesla:

  • 2.0D R4 163 KM - od 229 900 zł
  • 2.0D R4 204 KM - od 244 900 zł
  • 3.0D R6 300 KM - od 305 500 zł

Silniki benzynowe:

  • 2.0P R4 249 KM - od 248 900 zł
  • 3.0P R6 400 KM - od 324 700 zł

Hybrydy:

  • 2.0P R4 PHEV 404 KM - od 314 600 zł

Każdy dostępny wariant standardowo występuje z napędem na 4 koła i 8-stopniową przekładnią automatyczną. W żadnym z przypadków osiągi nie dają powodów do narzekań - podstawowy diesel rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy, a na drugim końcu skali jest 404-konna hybryda z wynikiem 5,3 sekundy.

Co warte odnotowania, lista wersji wyposażenia jest równie imponująca co silników. Klienci mogą wybierać spośród aż 7 wariantów począwszy od bazowego Standard, a skończywszy na sportowym R-Dynamic HSE.

Obraz
© mat. prasowe

Jaguar F-Pace - wersje wyposażenia:

  • Standard - od 229 900 zł - m.in. pełne oświetlenie LED, samościemniające się, składane lusterka, ambientowe oświetlenie wnętrza, automatyczna klimatyzacja 2-strefowa, multimedia kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto, system kamer 360 stopni, hamulec autonomiczny, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, system rozpoznawania znaków drogowych, system monitorowania zmęczenia kierowcy
  • S - od 254 200 zł - dodatkowo m.in. elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika, siedzenia przednie regulowane w 14 kierunkach, skórzana tapicerka, cyfrowe zegary
  • R-Dynamic S - od 263 900 zł - odmiana S wzbogacona o sportowe dodatki R-Dynamic takie jak aluminiowe wykończenie wnętrza, pakiet aerodynamiczny nadwozia czy sportowe fotele
  • SE - od 273 400 zł - dodatkowo m.in. lusterka z pamięcią ustawień, automatyczne światła drogowe, dynamiczne kierunkowskazy, siedzenia regulowane w 18 kierunkach, elektrycznie regulowana kierownica, podświetlane progi, bezkluczykowy dostęp do samochodu, czujnik informujący o nadjeżdżających pojazdach podczas wysiadania, system monitorowania ruchu poprzecznego
  • R-Dynamic SE - od 283 900 zł - odmiana SE wzbogacona o sportowe dodatki R-Dynamic takie jak aluminiowe wykończenie wnętrza, pakiet aerodynamiczny nadwozia czy sportowe fotele,
  • HSE - od 313 600 zł - dodatkowo m.in. czarna tapicerka skórzana, zamszowa podsufitka, system audio Meridian, aktywny tempomat Stop&Go, system ostrzegający przed kolizją z tyłu
  • R-Dynamic HSE - od 332 900 zł - odmiana HSE wzbogacona o sportowe dodatki R-Dynamic takie jak aluminiowe wykończenie wnętrza, pakiet aerodynamiczny nadwozia czy sportowe fotele
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)