Odświeżona Alfa Romeo Giulia z polskim cennikiem. Mniej silników, wyższe ceny
Alfa Romeo Giulia w wersji po faceliftingu oficjalnie wjeżdża do polskich salonów. Przy okazji zmian technicznych i wizualnych okrojono również dotychczasową ofertę napędów. Ile dziś trzeba zapłacić za nową Giulię?
03.01.2023 | aktual.: 03.01.2023 16:17
Giulia zyskała nową twarz, ale straciła dwa benzynowe silniki z oferty. Mowa o podstawowym 200-konnym benzyniaku 2.0 GME oraz 510-konnym, 2,9-litrowym V6 zarezerwowanym dla topowej odmiany Quadrifoglio.
Oznacza to, że w gamie pozostał tylko jeden 280-konny benzyniak. Jest też alternatywa w postaci diesla, choć patrząc na cenę, raczej nikt go nie wybierze.
Alfa Romeo Giulia (2023) – ceny minimalne wersji silnikowych:
Benzyna:
- 2.0 GME Turbo 280 KM Q4 – od 230 000 zł
Diesel:
- 2.2 JTDM 210 KM Q4 – od 281 000 zł
Niemała cena odmiany wysokoprężnej wynika po części z faktu, że jest ona parowana wyłącznie z bogatszymi wersjami wyposażenia (TI i Veloce). Chociaż bezpośrednia różnica między benzynowym TI, a TI z dieslem to i tak aż 29 tys. zł
Benzyniak, nie dość, że tańszy, może być parowany także z uboższymi wydaniami, jak Super czy Sprint. Uboższymi nie znaczy jednak ubogimi, o czym świadczą szczegóły, które znajdziecie poniżej.
Alfa Romeo Giulia (2023) – ceny i wyposażenie:
Super – od 230 000 zł – standardowo m.in. cyfrowe zegary o przekątnej 12,3 cala, adaptacyjne reflektory Full LED Matrix, przednie i tylne czujniki parkowania, kamera cofania, 2-strefowa klimatyzacja automatyczna, indukcyjna ładowarka do smartfona, system bezkluczykowy, multimedia Uconnect z 8,8-calowym wyświetlaczem i nawigacją, 17-calowe felgi,
Sprint – od 241 000 zł – dodatkowo m.in. system monitorowania martwego pola, zewnętrzne lusterka elektrochromatyczne, podgrzewane dysze spryskiwaczy, aluminiowe manetki skrzyni biegów, 18-calowe felgi,
TI – od 252 000 zł – dodatkowo m.in. elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią, elektryczna regulacja fotela pasażera, podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica,
Veloce – od 263 000 zł – dodatkowo m.in. ozdobne wstawki nadwozia Veloce, aluminiowe wykończenie wnętrza, mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu, aluminiowe manetki zmiany biegów, 19-calowe felgi, tylny zderzak z dyfuzorem,
Competizione – od 282 000 zł – dodatkowo m.in. kokpit i boczki drzwi obszyte skórą, audio Harman/Kardon, światła tylne LED, adaptacyjne zawieszenie.