Odświeżona Alfa Romeo Giulia z polskim cennikiem. Mniej silników, wyższe ceny

Alfa Romeo Giulia w wersji po faceliftingu oficjalnie wjeżdża do polskich salonów. Przy okazji zmian technicznych i wizualnych okrojono również dotychczasową ofertę napędów. Ile dziś trzeba zapłacić za nową Giulię?

Alfa Romeo GiuliaAlfa Romeo Giulia
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Alfa Romeo
Aleksander Ruciński

Giulia zyskała nową twarz, ale straciła dwa benzynowe silniki z oferty. Mowa o podstawowym 200-konnym benzyniaku 2.0 GME oraz 510-konnym, 2,9-litrowym V6 zarezerwowanym dla topowej odmiany Quadrifoglio.

Oznacza to, że w gamie pozostał tylko jeden 280-konny benzyniak. Jest też alternatywa w postaci diesla, choć patrząc na cenę, raczej nikt go nie wybierze.

Alfa Romeo Giulia (2023) – ceny minimalne wersji silnikowych:

Benzyna:

  • 2.0 GME Turbo 280 KM Q4 – od 230 000 zł

Diesel:

  • 2.2 JTDM 210 KM Q4 – od 281 000 zł

Niemała cena odmiany wysokoprężnej wynika po części z faktu, że jest ona parowana wyłącznie z bogatszymi wersjami wyposażenia (TI i Veloce). Chociaż bezpośrednia różnica między benzynowym TI, a TI z dieslem to i tak aż 29 tys. zł

Benzyniak, nie dość, że tańszy, może być parowany także z uboższymi wydaniami, jak Super czy Sprint. Uboższymi nie znaczy jednak ubogimi, o czym świadczą szczegóły, które znajdziecie poniżej.

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo Giulia © Materiały prasowe | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia (2023) – ceny i wyposażenie:

Super – od 230 000 zł – standardowo m.in. cyfrowe zegary o przekątnej 12,3 cala, adaptacyjne reflektory Full LED Matrix, przednie i tylne czujniki parkowania, kamera cofania, 2-strefowa klimatyzacja automatyczna, indukcyjna ładowarka do smartfona, system bezkluczykowy, multimedia Uconnect z 8,8-calowym wyświetlaczem i nawigacją, 17-calowe felgi,

Sprint – od 241 000 zł – dodatkowo m.in. system monitorowania martwego pola, zewnętrzne lusterka elektrochromatyczne, podgrzewane dysze spryskiwaczy, aluminiowe manetki skrzyni biegów, 18-calowe felgi,

TI – od 252 000 zł – dodatkowo m.in. elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią, elektryczna regulacja fotela pasażera, podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica,

Veloce – od 263 000 zł – dodatkowo m.in. ozdobne wstawki nadwozia Veloce, aluminiowe wykończenie wnętrza, mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu, aluminiowe manetki zmiany biegów, 19-calowe felgi, tylny zderzak z dyfuzorem,

Competizione – od 282 000 zł – dodatkowo m.in. kokpit i boczki drzwi obszyte skórą, audio Harman/Kardon, światła tylne LED, adaptacyjne zawieszenie.

Wybrane dla Ciebie
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Nie chcą technologii Tesli nawet za darmo. Musk narzeka
Nie chcą technologii Tesli nawet za darmo. Musk narzeka
Dziś duża akcja policji. Mandaty do 5 tys. zł
Dziś duża akcja policji. Mandaty do 5 tys. zł
Jazda na zakazie z dotkliwszą karą. Rząd zmienia przepisy, ale to nie poprawi sytuacji [Opinia]
Jazda na zakazie z dotkliwszą karą. Rząd zmienia przepisy, ale to nie poprawi sytuacji [Opinia]
Seat wycenił odświeżoną Ibizę. Jest w czym wybierać
Seat wycenił odświeżoną Ibizę. Jest w czym wybierać
Ten Lexus ES z Polski przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Ten Lexus ES z Polski przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Zmiana uprawnień kat. B. Rząd podał najpóźniejszą datę
Zmiana uprawnień kat. B. Rząd podał najpóźniejszą datę
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h, dostanie mandat
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h, dostanie mandat
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀