Nowe Mitsubishi L200: ceny w Polsce wysokie, ale uzasadnione

Odświeżone Mitsubishi L200 miało premierę niedawno, ale już debiutuje na polskim rynku. Zła wiadomość jest taka, że cena jest wysoka.

Nowe Mitsubishi L200 zmieniło się znacząco, choć patrząc na auto dogłębnie, to jedynie duży lifting.Nowe Mitsubishi L200 zmieniło się znacząco, choć patrząc na auto dogłębnie, to jedynie duży lifting.
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Marcin Łobodziński

Podstawowa specyfikacja samochodu Invite kosztuje 135 990 zł. Jest to auto wyposażone w dołączany napęd Easy Select oraz manualną skrzynię biegów. Jest nieźle wyposażone w stosunku do poprzedniej, roboczej odmiany 4WORK, ale też sporo droższe - o 11 000 zł.

Porównując standard wyposażenia obu aut, można dojść do prostego wniosku – Mitsubishi nie oferuje już tak ubogiej, prostej odmiany roboczej dla dużych flot jak wcześniej. Trzeba jednak przyznać, że standard Invite jest zadowalający nawet dla klienta indywidualnego.

Nowe funkcje terenowe w Mitsubishi L200 podnoszą jego atrakcyjność, choć w praktyce są mało przydatne
Nowe funkcje terenowe w Mitsubishi L200 podnoszą jego atrakcyjność, choć w praktyce są mało przydatne © fot. mat. prasowe

Druga wersja samochodu to Intense za 150 990 zł. To również o 11 000 zł więcej niż cena katalogowa poprzednika w wersji Intense Plus. Auto ma napęd Super Select (stały) i znacznie lepsze wyposażenie oraz wygląd. W standardzie są m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, kamera cofania, czy system ostrzegający o najechaniu na linię wyznaczającą pas ruchu. W przeciwieństwie do poprzednika standardem jest też blokada tylnego mechanizmu różnicowego.

Jeśli przyjrzeć się nowemu i staremu L200, to pomijając nieco słabszy silnik, klient nowego otrzymuje auto znacznie lepiej wyposażone, choć znacznie droższe. Uważam jednak, że cena jest uczciwa. Jeśli zależy wam na automatycznej skrzyni biegów, to musicie wybrać wersję Instyle za 164 190 zł.

W cenniku nowego Mitsubishi L200 znajdziecie też kilka ciekawych opcji użytkowych, takich jak stalowa płyta pod układ napędowy w środkowej części, siłowniki klapy skrzyni ładunkowej czy plandekę. Są też tradycyjne zabudowy z tworzyw sztucznych czy orurowania.

Wybrane dla Ciebie
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Tesla wróciła na szczyt. Te auta Europejczycy kupowali we wrześniu
Tesla wróciła na szczyt. Te auta Europejczycy kupowali we wrześniu
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Policja dostała 100 nowych radiowozów. Tym razem wybrano inną markę
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł