Nowe Mitsubishi L200: ceny w Polsce wysokie, ale uzasadnione

Odświeżone Mitsubishi L200 miało premierę niedawno, ale już debiutuje na polskim rynku. Zła wiadomość jest taka, że cena jest wysoka.

Nowe Mitsubishi L200 zmieniło się znacząco, choć patrząc na auto dogłębnie, to jedynie duży lifting.Nowe Mitsubishi L200 zmieniło się znacząco, choć patrząc na auto dogłębnie, to jedynie duży lifting.
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Marcin Łobodziński

Podstawowa specyfikacja samochodu Invite kosztuje 135 990 zł. Jest to auto wyposażone w dołączany napęd Easy Select oraz manualną skrzynię biegów. Jest nieźle wyposażone w stosunku do poprzedniej, roboczej odmiany 4WORK, ale też sporo droższe - o 11 000 zł.

Porównując standard wyposażenia obu aut, można dojść do prostego wniosku – Mitsubishi nie oferuje już tak ubogiej, prostej odmiany roboczej dla dużych flot jak wcześniej. Trzeba jednak przyznać, że standard Invite jest zadowalający nawet dla klienta indywidualnego.

Nowe funkcje terenowe w Mitsubishi L200 podnoszą jego atrakcyjność, choć w praktyce są mało przydatne
Nowe funkcje terenowe w Mitsubishi L200 podnoszą jego atrakcyjność, choć w praktyce są mało przydatne © fot. mat. prasowe

Druga wersja samochodu to Intense za 150 990 zł. To również o 11 000 zł więcej niż cena katalogowa poprzednika w wersji Intense Plus. Auto ma napęd Super Select (stały) i znacznie lepsze wyposażenie oraz wygląd. W standardzie są m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, kamera cofania, czy system ostrzegający o najechaniu na linię wyznaczającą pas ruchu. W przeciwieństwie do poprzednika standardem jest też blokada tylnego mechanizmu różnicowego.

Jeśli przyjrzeć się nowemu i staremu L200, to pomijając nieco słabszy silnik, klient nowego otrzymuje auto znacznie lepiej wyposażone, choć znacznie droższe. Uważam jednak, że cena jest uczciwa. Jeśli zależy wam na automatycznej skrzyni biegów, to musicie wybrać wersję Instyle za 164 190 zł.

W cenniku nowego Mitsubishi L200 znajdziecie też kilka ciekawych opcji użytkowych, takich jak stalowa płyta pod układ napędowy w środkowej części, siłowniki klapy skrzyni ładunkowej czy plandekę. Są też tradycyjne zabudowy z tworzyw sztucznych czy orurowania.

Wybrane dla Ciebie
W USA samolot wylądował na aucie. Wszystko się nagrało
W USA samolot wylądował na aucie. Wszystko się nagrało
Podwodny tunel z rondem. Norwegia buduje cud inżynierii
Podwodny tunel z rondem. Norwegia buduje cud inżynierii
Nowa Kia Seltos jedzie do Europy. Wypełni lukę między dwoma modelami
Nowa Kia Seltos jedzie do Europy. Wypełni lukę między dwoma modelami
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy szef BMW. Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW. Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯