MG ZS Hybrid+ jest większe, ładniejsze i ma mocną hybrydę. Będzie hit?

MG niedawno zaprezentowało mocno odświeżonego SUV-a HS. Teraz przyszedł czas na jego mniejszy odpowiednik ZS, który poza nową twarzą zyskał również bardzo atrakcyjny napęd.

MG ZS Hybrid+MG ZS Hybrid+
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | MG
Aleksander Ruciński

MG zdecydowanie dąży do ujednolicenia języka stylistycznego swoich modeli. ZS zyskał bowiem bardzo podobne reflektory i ten sam wąski grill co HS. Auto może się podobać, a po liftingu ma zdecydowanie lepsze proporcje. W kwestii wymiarów jest natomiast klasowym średniakiem.

Nowy ZS mierzy bowiem 4430 mm długości, a rozstaw osi wynosi 2610 mm. Nieźle wypada też bagażnik, który zmieści 443 litry ładunku, co w połączeniu z przestronnym wnętrzem ma sprawić, że ZS dobrze sprawdzi się w roli auta rodzinnego.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Baic Beijing 5 - jest jak hotel, ale nie ten w Europie

Zresztą wnętrze ma więcej zalet - wśród nich liczne schowki i dość tradycyjny wygląd. Owszem, zegary i multimedia są w pełni cyfrowe, lecz mimo to to nie brakuje fizycznych przycisków. Wyposażenie też raczej nie rozczaruje.

Nowe MG ZS
Nowe MG ZS © Materiały prasowe

Już w standardzie mamy dostać m.in. system kamer 360 stopni, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, pakiet systemów wsparcia czy łączność Apple CarPlay/Android Auto. Najwięcej dzieje się jednak pod maską.

ZS w końcu doczekał się bowiem hybrydowego napędu. To zestaw znany już z modelu MG3 stanowiacy połączenie benzynowej jednostki 1.5 z dodatkowym silnikiem elektrycznym. łączna moc to 195 KM. MG obiecuje sprint do setki w czasie 8,7 sekundy i średnie spalanie na poziomie 5 litrów na 100 km.

Pełną specyfikację i ceny powinniśmy poznać niebawem. Bardzo możliwe, że będzie to jeden z najtańszych hybrydowych SUV-ów na rynku.

  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
  • Nowe MG ZS
[1/13] Nowe MG ZS Źródło zdjęć: MG | KENZQL
Wybrane dla Ciebie
Drakońskie kary dla kierowców coraz bliżej. Sejm przegłosował zmiany
Drakońskie kary dla kierowców coraz bliżej. Sejm przegłosował zmiany
Większy zasięg, niższa cena - nowa Toyota bZ4X wyceniona w Polsce
Większy zasięg, niższa cena - nowa Toyota bZ4X wyceniona w Polsce
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada