MG ZS Hybrid+ jest większe, ładniejsze i ma mocną hybrydę. Będzie hit?
MG niedawno zaprezentowało mocno odświeżonego SUV-a HS. Teraz przyszedł czas na jego mniejszy odpowiednik ZS, który poza nową twarzą zyskał również bardzo atrakcyjny napęd.
29.08.2024 08:40
MG zdecydowanie dąży do ujednolicenia języka stylistycznego swoich modeli. ZS zyskał bowiem bardzo podobne reflektory i ten sam wąski grill co HS. Auto może się podobać, a po liftingu ma zdecydowanie lepsze proporcje. W kwestii wymiarów jest natomiast klasowym średniakiem.
Nowy ZS mierzy bowiem 4430 mm długości, a rozstaw osi wynosi 2610 mm. Nieźle wypada też bagażnik, który zmieści 443 litry ładunku, co w połączeniu z przestronnym wnętrzem ma sprawić, że ZS dobrze sprawdzi się w roli auta rodzinnego.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zresztą wnętrze ma więcej zalet - wśród nich liczne schowki i dość tradycyjny wygląd. Owszem, zegary i multimedia są w pełni cyfrowe, lecz mimo to to nie brakuje fizycznych przycisków. Wyposażenie też raczej nie rozczaruje.
Już w standardzie mamy dostać m.in. system kamer 360 stopni, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, pakiet systemów wsparcia czy łączność Apple CarPlay/Android Auto. Najwięcej dzieje się jednak pod maską.
ZS w końcu doczekał się bowiem hybrydowego napędu. To zestaw znany już z modelu MG3 stanowiacy połączenie benzynowej jednostki 1.5 z dodatkowym silnikiem elektrycznym. łączna moc to 195 KM. MG obiecuje sprint do setki w czasie 8,7 sekundy i średnie spalanie na poziomie 5 litrów na 100 km.
Pełną specyfikację i ceny powinniśmy poznać niebawem. Bardzo możliwe, że będzie to jeden z najtańszych hybrydowych SUV-ów na rynku.