Mercedes przygotował zestaw nowych dodatków dla CLA, GLA i Klasy B

Mercedes przygotował zestaw nowych dodatków dla CLA, GLA i Klasy B

Mercedes-Benz GLA
Mercedes-Benz GLA
Mariusz Zmysłowski
04.08.2015 06:00, aktualizacja: 02.10.2022 09:42

W trzech modelach pojawią się nowe wersje silnikowe oraz dodatkowe opcje wyposażenia.

W cennikach modeli GLA, CLA i Klasy B pojawiło się opcjonalne aktywne zawieszenie. Wraz z nim na pokład może trafić także system Dynamic Select. Pozwala on wybierać między trybami Comfort, Sport, Eco i Individual. GLA ze względu na swój charakter zostanie wyposażony także w dodatkowy tryb offroad.

Producenci mobilnego oprogramowania powoli wchodzą ze swoimi systemami na pokłady samochodów. W trzech omawianych Mercedesach z początkiem przyszłego roku pojawi się Apple CarPlay oraz oprogramowanie MirrorLink.

Mercedes-Benz Klasy B dostanie nową wersję bazową. Cennik rodzinnego auta będzie teraz otwierać B 160 wyposażony w 1,6-litrowy silnik czterocylindrowy o mocy 102 KM. Nie będzie to demon prędkości, bo rozpędzi on Klasę B do 100 km/h w 10,6 s. Mercedes będzie oferował także droższą, ale bardziej wydajną wersję tego modelu. B 180 BlueEFFICIENCY zostanie wyposażony w 1,5-litrowy motor o mocy 109 KM. Klasa B z tą jednostką przyspieszy do 100 km/h w 11,6 s. Trudy jazdy niezbyt szybkim samochodem zostaną nam wynagrodzone na stacji benzynowej. B 180 BlueEFFICIENCY ma spalać jedynie 3,6 l/100 km.

Trzy nowe warianty pojawią się w przypadku CLA Shooting Brake. Będzie to CLA 180d, CLA 200d 4MATIC oraz CLA 220d 4MATIC. Pierwszy z tych samochodów to 109-konny diesel, który będzie nowością w gamie. Pozostałe dwa auta są traktowane jako świeże wersje ze względu na zastosowanie napędu na cztery koła.

Mercedes zapowiedział także nieznaczne podbicie mocy w dwóch odmianach CLA. Model 250 Sport i 250 Sport 4MATIC dostaną dodatkowy, 7-konny zastrzyk.

Najmniej wydarzy się w przypadku modelu GLA. Jego najmocniejszy diesel zostanie nieco wzmocniony. Nowa wersja GLA 220 d ma rozwijać 177 KM, czyli 7 KM więcej, niż obecnie. Przednionapędowa odmiana ma rozpędzać się do 100 km/h w 7,7 s.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)