Mercedes-Benz Klasy E zyskał nową twarz. Tym razem w wersjach coupe i cabrio

Po sedanie i kombi przyszedł czas na bardziej wyrafinowane warianty Mercedesa Klasy E. Producent pochwalił się właśnie odświeżonymi wydaniami coupe i cabrio, które teraz również wyróżniają się delikatnie unowocześnioną stylistyką, nowymi opcjami napędu i bogatszym wyposażeniem.

Odświeżoną E-klasę poznacie po zmienionej atrapie chłodnicy i nowych reflektorach,Odświeżoną E-klasę poznacie po zmienionej atrapie chłodnicy i nowych reflektorach,
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Po czym poznać odświeżoną E-klasę? Przede wszystkim po przeprojektowanej atrapie chłodnicy oraz mniejszych, ostrzej narysowanych reflektorach. Delikatnie zmieniono również zderzaki i grafikę tylnych lamp. Oczywiście nie brakuje również nowych wzorów felg i lakierów nadwozia: Cirrus Silver Metallic, Graphite Grey Metallic, Mojave Silver Metallic oraz Patagonia Red Metaliic.

W kabinie zarówno cabrio jak i coupe znajdziemy natomiast zaktualizowany system multimedialny MBUX wykorzystujący dwa połączone ze sobą ekrany - jeden o przekątnej 10,25 cala, a drugi 12,3 cala. Dużą nowością jest przeprojektowana, lekko spłaszczona u dołu kierownica wyposażona w dwa sensory pozwalające ocenić, czy kierowca sprawuje kontrolę nad pojazdem. Jeśli systemy bezpieczeństwa wykryją, że tak nie jest, włączą się do akcji.

Klienci powinni docenić także inteligentne sterowanie fotelami w wielu płaszczyznach z funkcją automatycznego ustawiania w zależności od wzrostu. Wystarczy podać swoje wymiary w menu komputera pokładowego, by system dobrał dla nas optymalną pozycję.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Co ważne, E-klasa jak zwykle oferuje bogaty wybór napędów. Klienci mogą zdecydować się zarówno na diesle: E220d, E220d 4MATIC oraz E400d 4Matic, jak również benzyniaki E200, E200 4MATIC, E300 i E450 4MATIC. Moc jednostek w cywilnych wersjach waha się od 194 do 367 KM. Standardem jest oczywiście skrzynia automatyczna. Jeśli chodzi o odmiany E53 AMG, nic się nie zmieniło - znajdziemy tam doładowaną, miękką hybrydę opartą na 3-litrowej jednostce o mocy 435 KM.

Więcej szczegółów powinniśmy poznać bliżej jesieni, kiedy to odświeżona E-klasa zwita do salonów. Wówczas dowiemy się, jak bardzo lifting wpłynął na ceny luksusowego cabrio i coupe.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/64] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟