Mark Webber przedłużył kontrakt z Red Bullem

Jakiś czas temu w sieci pojawiły się spekulacje o tym, że Mark Webber miałby na sezon 2013 odejść z Red Bulla do Ferrari. Australijczyk uciął te plotki, przedłużając kontrakt ze stajnią czerwonych byków.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Jakiś czas temu w sieci pojawiły się spekulacje o tym, że Mark Webber miałby na sezon 2013 odejść z Red Bulla do Ferrari. Australijczyk uciął te plotki, przedłużając kontrakt ze stajnią czerwonych byków.

Mark Webber pojawił się w Formule 1 w 2002 roku jako reprezentant zespołu Minardi, przez który przewinęli się m.in. Giancarlo Fisichella czy Fernando Alonso. Co ciekawe, Mark mógł już wcześniej trafić do królowej sportów motorowych, ale odrzucił kontrakt zespołu Arrows. Rok później Australijczyk przeniósł się do ekipy Jaguar Racing, by po dwóch latach jazdy przejść do Williamsa.

Po kolejnych dwóch latach Webber niejako powrócił do Jaguara, ponieważ to na bazie tego zespołu stworzony został team Red Bull Racing. Łącznie więc Mark jeździ dla samego Red Bulla już pięć lat i zgodnie z informacją, która wczoraj pojawiła się w sieci, Australijczyk będzie nosił czerwono-granatowy kombinezon także w przyszłym sezonie.

Dla ekipy z Milton Keynes Webber zwyciężał już dziewięciokrotnie, po raz pierwszy miało to miejsce w sezonie 2009. W tym roku kierowca zajmuje obecnie drugie miejsce w klasyfikacji generalnej, wyprzedzając swojego partnera z zespołu, Sebastiana Vettela.

To dobra informacja, jak powszechnie wiadomo, Red Bull wielokrotnie dawał do wiadomości, że to Vettel jest ważniejszym kierowcą, a Webber odwala tylko czarną robotę. Trzeba przyznać, że wychodzi mu to całkiem nieźle. To doświadczony i pewny kierowca.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa