Kompakty atakują...

Kompakty atakują. To już kolejna odcinek serialu pod tytułem - nowości segmentu C. W tym roku zobaczymy kilka ciekawych debiutów na naszym rynku. Kilka nowości i kilka litfingów.

Obraz
Michal Grygier

Największe zainteresowanie skierowane jest na kolejne generacje Opla Astry i Mazdy 3, jednak w kolejce czekają inni, kto wie, czy nie ciekawsi pretendenci do pokonania Króla Golfa. Wielkim ciosem dla Niemców może okazać się choćby Alfa Romeo 149...

Kompakty atakują. To już kolejna odcinek serialu pod tytułem - nowości segmentu C. W tym roku zobaczymy kilka ciekawych debiutów na naszym rynku. Kilka nowości i kilka litfingów.

Największe zainteresowanie skierowane jest na kolejne generacje Opla Astry i Mazdy 3, jednak w kolejce czekają inni, kto wie, czy nie ciekawsi pretendenci do pokonania Króla Golfa. Wielkim ciosem dla Niemców może okazać się choćby Alfa Romeo 149...

Kompaktowe nowości roku 2009:

  • Alfa Romeo 149 - wielkie oczekiwania, wielki sukces lub... wielkie niemiłe zaskoczenie.
  • Ford Focus RS - dla wybrańców, fascynujący, szybki ale drogi.
  • Honda Civic (FL) - oby lifting nie zniweczył ogromnego sukcesu sprzedażowego obecnej wersji.
  • Łada Kalina (FL) - cóż, przynajmniej Rosjanie mają motoryzację...
  • Łada Priora kombi - j.w.
  • Mazda3 nowej generacji - Mazda coraz lepiej czuje się na naszym rynku, z tym modelem poczuje się jeszcze lepiej.
  • Mitsubishi Lancer Ralliart - patrz Focus RS
  • Nissan Note (FL) - umiarkowany sukces, facelifting niewiele pomoże.
  • Opel Astra nowej generacji - bij mistrza, czyli jak dobrać się do Golfa. Zobaczymy.
  • Renault Megane Sport - ciekawe będzie zobaczyć czy jest tak dobry jak poprzedni hothatch Renault
  • Skoda Octavia (FL) - ni to kompakt, ni segment D. Ale z salonów będzie znikać jak zwykle.
  • Skoda Octavia RS (FL) - patrz Ford Focus RS
  • Subaru Impreza 2.0 diesel - sprzedaż śladowa. Choć diesel zapewne znajdzie kilku nowych klientów dla Subaru.
  • Volkswagen Golf GTI - GTI, czy Focus RS? To będzie trudne porównanie.
  • Volkswagen Golf Plus - Do tej pory, na naszym rynku sprzedało się jakieś pół Golfa Plus, i nowa generacja tego raczej nie zmieni. Polacy nie lubią takich aut.

A który według Was jest godzien "pudła"? Nie mówimy tutaj o zdetronizowaniu Golfa, bo to jest przez najbliższe lata nieosiągalne przez żadnego producenta. Przynajmniej z naszej galaktyki...

Wybrane dla Ciebie
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić