General Motors i Manchester United rozpoczynają współpracę
General Motors jest obecnie największym producentem samochodów na świecie. Teraz, kiedy koncern rezygnuje z udziału w reklamach wyświetlanych na Super Bowl, potrzebne są nowe "sportowe" inwestycje. Z pomocą przyszedł Manchester United.
31.05.2012 | aktual.: 12.10.2022 13:16
General Motors jest obecnie największym producentem samochodów na świecie. Teraz, kiedy koncern rezygnuje z udziału w reklamach wyświetlanych na Super Bowl, potrzebne są nowe "sportowe" inwestycje. Z pomocą przyszedł Manchester United.
Koncern GM zrezygnował z wyświetlania swoich reklam przy okazji Super Bowl, święta futbolu w Stanach Zjednoczonych. Firma nie chce jednak całkowicie wycofywać się ze sportu, a w ramach inwestycji europejskiego ramienia koncernu GM postanowił wejść w piłkę nożną.
Amerykanie nawiązali współpracę z drużyną brytyjskiej Premiership, Manchester United. Zostało to ogłoszone na konferencji prasowej w Szanghaju, na którą zaproszono jedynie kilku dziennikarzy. Przedstawicielami drużyny byli Bryan Robson, który przez 12 lat pełnił funkcję kapitana zespołu, oraz Ryan Giggs, najbardziej utytułowany angielski piłkarz.
Manchester United jest jedną z najbardziej znanych drużyn piłkarskich na świecie. "Czerwone diabły", bo taki przydomek wypracowali sobie gracze Manchesteru, według oficjalnych badań mogą pochwalić się gronem blisko 660 mln fanów na całym świecie. To oznacza, że co dziesiąty człowiek jest kibicem Manchesteru.
Nie wiadomo jeszcze do końca, na czym ma polegać ta współpraca. Być może logo Chevroleta, który jest zaangażowany w tę akcję, będzie wyświetlane na stadionie Old Trafford. Może powstanie specjalna edycja Chevroletów adresowana do fanów Manchesteru.
Źródło: WCF