Testy pokazały prawdę o bezpieczeństwie chińskich samochodów
Organizacja Euro NCAP badająca bezpieczeństwo nowych pojazdów wzięła na warsztat 8 rynkowych premier, z czego aż cztery to propozycje chińskich marek. Jakie wyniki udało się im uzyskać?
Źródło zdjęć: © materiały prasowe | Euro NCAP
Audi A6 e-tron
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 91 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 75 proc.
- Systemy wsparcia: 80 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
Mini Cooper E
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 89 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 87 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 77 proc.
- Systemy wsparcia: 79 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
Hongqi E-HS9
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 82 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 87 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 73 proc.
- Systemy wsparcia: 82 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
Polestar 3
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 90 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 93 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 79 proc.
- Systemy wsparcia: 83 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
Jaecoo 7 PHEV
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 81 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 80 proc.
- Systemy wsparcia: 80 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
Geely EX5
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 87 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 83 proc.
- Systemy wsparcia: 83 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
BYD Sealion 7
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 87 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 93 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 76 proc.
- Systemy wsparcia: 79 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF
Cupra Terramar
- Wynik ogólny: ★★★★★
- Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 89 proc.
- Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 87 proc.
- Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 82 proc.
- Systemy wsparcia: 76 proc.
- Pobierz pełny raport w PDF