WAŻNE
TERAZ

Upadł rząd we Francji. Nie uzyskał wotum zaufania

Edo Competition i Aston Martin - dziwne połączenie, ale daje radę...

Gdyby spojrzeć w CV pracowników firmy edo competition, to z łatwością można zauważyć, iż tuner ten zajmuje się głównie samochodami włoskimi. Lamborghini Gallardo, Ferrari Enzo XX Evolution, Ferrari California, Ferrari FXX, Lamborghini Murcielago LP640 - to tylko niektóre z modyfikacji serwowane przez edo competition. Czasami można się także natknąć na Porsche czy Bentleya. Aston Martin w wydaniu edo competition występuje jednak na łamach naszego bloga po raz pierwszy.

Obraz
Mateusz Gajewski

Gdyby spojrzeć w CV pracowników firmy edo competition, to z łatwością można zauważyć, iż tuner ten zajmuje się głównie samochodami włoskimi. Lamborghini Gallardo, Ferrari Enzo XX Evolution, Ferrari California, Ferrari FXX, Lamborghini Murcielago LP640 - to tylko niektóre z modyfikacji serwowane przez edo competition. Czasami można się także natknąć na Porsche czy Bentleya. Aston Martin w wydaniu edo competition występuje jednak na łamach naszego bloga po raz pierwszy.

Aston Martin przygotowany przez tę firmę zamiast standardowych 517-koni ma pod maską 550KM i osiąga maksymalny moment obrotowy wynoszący 600Nm. Dzięki tej mocy może przyspieszać do 100km/h w czasie 4,1-sekundy, podczas gdy prędkość maksymalną oszacowano na 320km/h. To naprawdę dużo, jednak nie zapominajmy z autem jakiego formatu mamy do czynienia.

Koła to 21-calowe felgi aluminiowe, do tego dochodzi sportowe zawieszenie z możliwością regulacji, oraz wyczynowe hamulce (przednie tarcze mają aż 405mm średnicy - to praktycznie 16-cali!). Zdjęcia pojazdu, jakie znajdziecie w galerii to tylko przykład, próbka możliwości edo competition. Firma wykonuje bodykity na konkretne zamówienie klienta, podobnie jeśli chodzi o zmianę wyglądu wnętrza samochodu. Jedyne co Was ogranicza, to wyobraźnia...[block position="inside"]9187[/block]

Źródło: carscoop

Wybrane dla Ciebie

Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery