Alfa Romeo pokazała barwy F1 na sezon 2019. Na bolidzie będzie więcej czerwonego

Z daleka może wydawać się, że malowanie nowego bolidu Formuły 1 Alfy Romeo jest takie samo, jak rok wcześniej. Prawda leży gdzieś pośrodku, bo choć kolory na C38 są identyczne, zespół zdecydował się na drobne zmiany.

Alfa Romeo ma dwóch zupełnie nowych kierowców na sezon 2019Alfa Romeo ma dwóch zupełnie nowych kierowców na sezon 2019
Źródło zdjęć: © Fot. Materiały prasowe/Formula1
Michał Zieliński

Alfa Romeo już wcześniej pokazała swój bolid na sezon 2019. W specjalnym spocie walentynkowym Kimi Raikkonen jechał wozem oklejonym w serduszka po torze Fiorano. Od 2014 roku były mistrz świata był związany z Ferrari, lecz we wrześniu 2018 roku ogłoszono jego przejście do Alfy Romeo.

Teraz poznaliśmy oficjalne malowanie C38 i jest mu zdecydowanie bliżej do tego, co na torach można było oglądać rok temu. Ciągle dominują biel i czerwień, choć tej drugiej barwy jest zdecydowanie więcej niż w poprzednim sezonie.

Alfa Romeo C38
Alfa Romeo C38 © Fot. Materiały prasowe/Formula1

Zmieniło się też logo włoskiego producenta. Wcześniej było duże i wpisane w okrąg. Teraz jest tak wielkie, że nie mieści się w całości na panelu. Pojawiły się też nazwy modeli Giulia i Stelvio, a kształty są znacznie płynniejsze. Fani marki mogą być spokojni. Zielona koniczynka została na swoim miejscu.

Podczas testów Kimi Raikkonen stwierdził, że samochód sprawia bardzo dobre wrażenie. Był też zadowolony z pracy zespołu. Jak to określił, udało im się mieć bardzo dobrą sesję na torze. Fin będzie kontynuował testy w Barcelonie.

Alfa Romeo C38
Alfa Romeo C38 © Fot. Materiały prasowe/Formula1

Później jego miejsce zajmie 25-letni Włoch Antonio Giovinazzi. Z zespołem związany jest od 2017 roku, lecz nadchodzący sezon będzie pierwszym, w którym jest jednym z dwóch głównych kierowców stajni. Warto dodać, że wcześniej był też kierowcą testowym Ferrari.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟