Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Audi Q5 40 TDI po liftingu - pogoń za segmentowym liderem może wcale nie być łatwiejsza Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost i 1,6 TDCi - pierwsza jazda Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Test: Mercedes-Benz EQA to auto dla trochę odważnych. Jazda nim jest jak pływanie z rękawkami Volkswagen Beetle 1,2 TSI Design - kult retro [test autokult.pl] Kia Sportage 2,0 CRDi 184 KM 4WD ATE XL [test autokult.pl] Test: Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro - tak wygląda niskie zużycie energii Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Hot B War - porównanie 6 aut sportowych z segmentu B [test] Test BMW 745Le xdrive: w wersji hybrydowej urzeka komfortem Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Test: Porsche 718 Spyder - zbyt dobry dla zwykłych śmiertelników

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test wideo: Aston Martin DBX707. Tak brzmi 707 KM w SUV-ie! Czy to jeszcze legalne? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost