Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda Accord 2,4 i-VTEC Executive - typ niepozorny [test autokult.pl] Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Nowe Audi TT 2,0 TFSI quattro S tronic - pierwsza jazda Volkswagen Passat po liftingu. Niemcy stawiają na komfort i technologię Renault Clio RS vs. Clio Sport F1 Team R27 [test] Volvo XC60 D3 2.4D AWD Ocean Race – ocean spokoju [test autokult.pl] Volvo XC70 D5 2,4D AWD Summum - szorstka męska przyjaźń [test autokult.pl] Škoda Rapid 1,6 TDI Elegance - prosto w potrzeby [test autokult.pl] Citroën C4 Grand Picasso Intensive 1,6 e-HDI 115 KM - test Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Renault Twingo 0,9 TCe 90 Edition One - pierwsza jazda Porsche Panamera Sport Turismo Turbo vs Audi RS 6 Avant. Starcie dwóch super-kombi

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście