Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Master 165 dCi L3H2 - test Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 160 Biturbo - pierwszy test nowego kombi Ford Grand C-Max (2015) 2.0 TDCI 150 Titanium - test, opinia, spalanie, cena Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort - test, opinia, spalanie, cena Škoda Citigo 3D 1,0 MPI 60 KM Ambition – mów mi żabciu [test autokult.pl] Volvo XC60 D5 AWD Summum - test Volkswagen Golf R Variant: mocny hothatch odjeżdża na emeryturę Ford Ranger vs. Nissan Navara - co się zmieniło w pickupach? [test autokult.pl] Toyota Auris Touring Sports Hybrid Prestige [test] Volkswagen CC 2.0 TSI DSG R-Line - test Nowa Toyota Corolla 1,6 Valvematic Prestige [test] Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure - lwi charakter w wersji mini [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej