Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo XC60 D5 AWD Summum - test Renault Laguna Coupé 2,0 dCi 4Control - test Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Range Rover Sport SVR bierze wszystko: test ekstremalnego SUV-a Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 - test Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele Pierwsza jazda Audi SQ8 TDI: sprintem przez Pireneje Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment SsangYong Korando 2,0 AWD Quartz - daj się zaskoczyć [test autokult.pl] Seat Leon Cupra R ST: 300-konne kombi z napędem na 4 koła Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej