Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Renault Master z napędem 4x4 niemieckiej firmy Oberaigner. Zobacz, jak działa Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet – wojna żeńsko-męska [test autokult.pl] Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Opel Astra GTC – emocje górą [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2 Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła BMW X3 xDrive 30d - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Rolls-Royce Ghost na ulicach Warszawy. Szary nie musi być skromny Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu Test: Volkswagen e-up! - elektryczny maluch pełen niespodzianek Test: Mazda MX-30 - choć jest elektrykiem, to chętnie stanę w jej obronie VW Arteon R-Line Edition - na bogato! No prawie... Test: Volvo V90 Cross Country D5 - już po liftingu, ale jeszcze bez miękkiej hybrydy Test: Audi A3 Limousine 35 TFSI - byłoby lepsze, gdyby nie normy spalin