Test wideo: Aston Martin DBX707. Tak brzmi 707 KM w SUV-ie! Czy to jeszcze legalne?

Podczas gdy reszta producentów samochodów próbuje nas przekonać, że w 2022 roku na rynku mogą pojawiać się tylko hybrydy z symbolicznej wielkości silnikami spalinowymi, Aston Martin pokazuje nową wersję DBX-a: taką z czterolitrowym silnikiem V8 wzmocnionym do całych 707 KM.

…ryczących, wprawiającym w ruch całe ciało tego dużego auta już na postoju, trudnych do okiełznania 707 koni. Aston Martin potrzebował mocnego argumentu w bardzo konkurencyjnym segmencie super-SUV-ów. Stworzył więc model, który jest nie tylko najmocniejszy w swojej klasie, ale i najszybszy: osiąga aż 310 km/h.

A to wszystko w luksusowym SUV-ie o długości ponad 5 metrów i wadze 2245 kg. Jak te liczby można połączyć w praktyce? I jak pracuje benzynowe V8 o tak abstrakcyjnej mocy? O tym wszystkim opowiadam w filmie powyżej — zapraszam do oglądania!

Pierwszy polski test Astona Martina DBX707: atak na pozycję lidera z najmniej spodziewanej strony

Kiedy walkę o tytuł najszybszego SUV-a na świecie mieli rozegrać pomiędzy sobą Porsche, Bentley, Lamborghini i Ferrari, do gry niespodziewanie…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test: Dacia Jogger – takiego auta potrzebował rynek Test: Jeep Gladiator V6 to nie pickup, lecz terenówka z paką Test: Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo - nie pokochasz go, ale na pewno docenisz Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Test: Isuzu D-Max 1.9 LSE (2020) - szokująco dobrze zaprojektowany wóz Test: Opel Combo Life 1.5 diesel - wszystko, czego chcesz od samochodu rodzinnego BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Titanium - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"