Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Audi RS Q3 Sportback - łowca tuneli

Audi RS Q3 to sportowy SUV, co brzmi, jakby zupełnie nie miało sensu. W rzeczywistości może być jednak zupełnie inaczej – dowody znajdziecie w filmie.

Audi RSQ3 Sportback to jeden z najnowszych modeli ze znaczkiem RS na rynku. Jest szybki, ma quattro i świetnie mruczy. Wygląda, jak miniaturowe RSQ8, ale czy jako takie, nie jest trochę "zabawkowe"?

Jako zabawka mógłby się sprawdzić, bo ma 400 KM i przyspiesza do 100 km/h w podobnym czasie, jak wczesne Lamborghini Gallardo. Nawet kolor ma podobny — to zielony Kyalami za 2,5 tys. zł. W audi to jak za darmo.

Czy jednak poza wyglądem, baby-Urus/baby-RSQ8 oferuje wystarczająco dużo, by nazywać się RS-em? Dowiecie się, oglądając film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Mondeo Hybrid Titanium - test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Astra K 1.6 CDTi - test, opinie, spalanie, cena Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl] Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 - królowa śniegu [pierwsza jazda autokult.pl] Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Toyota Yaris - 8 rzeczy, które chcieliście o niej wiedzieć Po co w Jeepie Cherokee 9. bieg, skoro się nie włącza? Sprawdziłem zużycie paliwa Test: Škoda Kamiq Monte Carlo 1.5 TSI to crossover dla lubiących przycisnąć Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość

Popularne w tym tygodniu:

Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment