Audi RS Q3 Sportback - łowca tuneli

Audi RS Q3 to sportowy SUV, co brzmi, jakby zupełnie nie miało sensu. W rzeczywistości może być jednak zupełnie inaczej – dowody znajdziecie w filmie.

Audi RSQ3 Sportback to jeden z najnowszych modeli ze znaczkiem RS na rynku. Jest szybki, ma quattro i świetnie mruczy. Wygląda, jak miniaturowe RSQ8, ale czy jako takie, nie jest trochę "zabawkowe"?

Jako zabawka mógłby się sprawdzić, bo ma 400 KM i przyspiesza do 100 km/h w podobnym czasie, jak wczesne Lamborghini Gallardo. Nawet kolor ma podobny — to zielony Kyalami za 2,5 tys. zł. W audi to jak za darmo.

Czy jednak poza wyglądem, baby-Urus/baby-RSQ8 oferuje wystarczająco dużo, by nazywać się RS-em? Dowiecie się, oglądając film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Grand Tourneo Connect może być alternatywą dla minivana. Trzeba tylko pamiętać o kilku ograniczeniach Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego Toyota Avensis 2,2 D-Cat Prestige - walcząc ze stereotypem [test autokult.pl] Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji Hyundai ix35 2,0 CRDi AWD Premium - test Alfa Romeo 159 Berlina 1.75 TBi Sport Plus Ti – włoski ideał został zabity? [test autokult.pl] Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody Test: Škoda Octavia RS 2.0 TDI 4x4 - sportowo tylko z nazwy Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s Audi RS4 B5 [auto fascynacje] Test Porsche Taycana Turbo: elektryk na najbardziej pokręconej drodze w Polsce Citröen C4 Aircross 1.8 eHDI 150 4x4 - test

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Test: Hyundai Kona po liftingu. "Pierwsze wrażenie? Jak nie w hyundaiu"