Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Jeep Wrangler Rubicon 2,8 CRD - jestem legendą [test autokult.pl] Renault Espace 1.6 TCe 200 EDC Initiale Paris - test, opinia, spalanie, cena Mitsubishi ASX 1,6 Instyle 2WD - pomysł na... [test autokult.pl] Toyota RAV4 Hybrid 4x4 (2016) - test, spalanie, cena, dane techniczne Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Opel Insignia OPC – test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW Z4 sDrive 30i: ma wszystko czego wymagasz od rasowego roadstera Ford Mondeo Hybrid Titanium - test, opinia, spalanie, cena Honda Accord 2,4 i-VTEC Executive - typ niepozorny [test autokult.pl] Pierwsza jazda Škodą Scalą: nowy kompakt zdradza aspiracje Czechów Audi TT Coupé 2,0 TFSI quattro S tronic - test

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe