Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Chevrolet Malibu 2,0D LTZ - trudne zadanie [test autokult.pl] Jazda Cuprą Atecą: nowa marka, nowy segment Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie Test Volkswagena Grand Californii: sposób na urlop bez hotelu Hybryda w terenie? Toyota RAV4 pokazuje, że można Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Nowa Honda CR-V: jak poprzedniczka, ale pod każdym względem lepsza Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Nowa Toyota Corolla XI 1,4 D4D na Majorce [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!