Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda Civic IX Sport 1,8 - krok w przód? [pierwsza jazda autokult.pl] Kia Sportage 2,0 CRDi 184 KM 4WD ATE XL [test autokult.pl] Citroën C4 Picasso 1,6 THP Exclusive - test Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Volkswagen Touareg 3,0 V6 TDI 245 KM BlueMotion - wódz? [test autokult.pl] Isuzu D-Max 2,5 TD LSX AT - do roboty [test autokult.pl] Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT - tylko makijaż [test autokult.pl] Iveco Daily Furgon 35S21V 3,0 205 HPi (2014) - test Jeździłem nowym Peugeotem 208. Oto 7 rzeczy, które musisz o nim wiedzieć Audi RS4 B5 [auto fascynacje] Porsche 911 targa 4S - test Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle