Dacia Logan MCV dołącza do rodziny Stepway

W Genewie zadebiutuje odświeżona paleta modeli Dacii, w tym cała rodzina Stepway, której przeznaczenie trochę się zmienia.

Ten artykuł ma 7 stron:

Dacia Sandero Stepway jest uterenowionym hatchbackiem na złe drogi, ale nie na bezdroża. Stworzona pierwotnie z myślą o jeździe w trudniejszych warunkach, przypadła do gustu osobom, którym po prostu podoba się styl cross w motoryzacji. Dacia szybko zareagowała i przygotowała całą rodzinę Stepway. Jednym z ciekawszych pojazdów jest najnowszy jej członek – kombi Logan MCV.

Dacia Sandero Stepway jest uterenowionym hatchbackiem na złe drogi, ale nie na bezdroża. Stworzona pierwotnie z myślą o jeździe w trudniejszych warunkach, przypadła do gustu osobom, którym po prostu podoba się styl cross w motoryzacji. Dacia szybko zareagowała i przygotowała całą rodzinę Stepway. Jednym z ciekawszych pojazdów jest najnowszy jej członek – kombi Logan MCV.

W tym modelu już niekoniecznie chodzi o wykorzystanie go do jazdy po gorszych drogach, ale o styl. Auto wygląda na bardziej eleganckie, niż jego standardowa wersja. Muskularne nadwozie i charakter tworzone są przez czarne nadkola i rozbudowane zderzaki utrzymane w stylu cross. Ich charakterystycznymi elementami są srebrne wstawki, mające imitować osłony terenowe. Całości dopełniają przyciemnione światła tylne i relingi dachowe.

W tym modelu już niekoniecznie chodzi o wykorzystanie go do jazdy po gorszych drogach, ale o styl. Auto wygląda na bardziej eleganckie, niż jego standardowa wersja. Muskularne nadwozie i charakter tworzone są przez czarne nadkola i rozbudowane zderzaki utrzymane w stylu cross. Ich charakterystycznymi elementami są srebrne wstawki, mające imitować osłony terenowe. Całości dopełniają przyciemnione światła tylne i relingi dachowe.

Jednak Dacia Logan MCV Stepway niczego nie udaje i pod samochodem rzeczywiście zainstalowano osłony podwozia. Przy zwiększonym o 50 mm prześwicie (do 174 mm) autkiem można swobodnie poruszać się po drogach nieutwardzonych i delikatnych bezdrożach.

Jednak Dacia Logan MCV Stepway niczego nie udaje i pod samochodem rzeczywiście zainstalowano osłony podwozia. Przy zwiększonym o 50 mm prześwicie (do 174 mm) autkiem można swobodnie poruszać się po drogach nieutwardzonych i delikatnych bezdrożach.

Samochód ma być dostępny tylko w dwóch kolorach lakieru: Azurite Blue oraz ciemny Mink. Standardowym wyposażeniem będą 16-calowe obręcze kół z lekkich stopów o nazwie Stepway Dark Metal Flexwheel, przygotowane tylko dla rodziny Stepway.

Samochód ma być dostępny tylko w dwóch kolorach lakieru: Azurite Blue oraz ciemny Mink. Standardowym wyposażeniem będą 16-calowe obręcze kół z lekkich stopów o nazwie Stepway Dark Metal Flexwheel, przygotowane tylko dla rodziny Stepway.

Kabina samochodu również uległa delikatnym zmianom. Podkreślono bardziej ekskluzywny charakter tej wersji. Tapicerka siedzeń jest dwukolorowa, a na oparciach wyhaftowano logo Stepway. Na pokładzie znajduje się seryjne radio z nawigacją, klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, czy system wspomagający ruszanie na wzniesieniu. Wersja Stepway ma odpowiadać wyposażeniu Laureate.

Kabina samochodu również uległa delikatnym zmianom. Podkreślono bardziej ekskluzywny charakter tej wersji. Tapicerka siedzeń jest dwukolorowa, a na oparciach wyhaftowano logo Stepway. Na pokładzie znajduje się seryjne radio z nawigacją, klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, czy system wspomagający ruszanie na wzniesieniu. Wersja Stepway ma odpowiadać wyposażeniu Laureate.

Warto też podkreślić walory użytkowe tego modelu. Przypominam, że bagażnik w ustawieniu standardowym ma pojemność 573 l, a mowa tu mimo wszystko o samochodzie segmentu B.

Warto też podkreślić walory użytkowe tego modelu. Przypominam, że bagażnik w ustawieniu standardowym ma pojemność 573 l, a mowa tu mimo wszystko o samochodzie segmentu B.

Zobacz również: Dacia Duster 1.5 dCi 110 KM Blackstorm - test

Auto będzie sprzedawane z silnikiem benzynowym TCe90 lub dCi90. Obie jednostki ze standardowym systemem Start&Stop oraz współpracujące z manualną skrzynią biegów. Cena tego pakietu nie jest jeszcze znana. Zwykły Logan MCV kosztuje, uwaga - 33 900 zł. To jeden z najtańszych samochodów na polskim rynku i jednocześnie najtańsze kombi, jakie można kupić w salonie.

Auto będzie sprzedawane z silnikiem benzynowym TCe90 lub dCi90. Obie jednostki ze standardowym systemem Start&Stop oraz współpracujące z manualną skrzynią biegów. Cena tego pakietu nie jest jeszcze znana. Zwykły Logan MCV kosztuje, uwaga - 33 900 zł. To jeden z najtańszych samochodów na polskim rynku i jednocześnie najtańsze kombi, jakie można kupić w salonie.

Dalej możecie obejrzeć pozostałych członków rodziny Stepway.

Dalej możecie obejrzeć pozostałych członków rodziny Stepway.

Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi Laureate — test

Na rynku brakuje aut prostych konstrukcyjnie i technologicznie. Coraz większa pogoń za nowoczesnością powoduje coraz bardziej widoczną lukę na rynku i…

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

BMW 3.0 CSL Hommage R - kuszenie na sportowo Najpotężniejsze zabawki torowe dla wybranych [Fotogaleria] Peugeot RCZ Sports Coupe - nowe, sportowe oblicze Peugota? Ford Mustang Geiger GT 820 (2016) - supermustang w cenie 911 Carrery S 41. Rajd Dakar w obiektywie fotografów Red Bulla. Pojazdy i ludzie w ekstremalnych warunkach Jaguar dla perkusisty Iron Maiden. Restomod ze smakiem na bazie pięknego XJ6 Realistyczne zdjęcia modeli Michaela Paula Smitha [galeria] Singer Porsche 911 - najpiękniejsze tapety z oficjalnych zbiorów tunera Samochody Roberta Lewandowskiego Galeria Dnia: Toyota Scion iQ Legendarny Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II na aukcji za 200 000 dolarów 9 wilków w owczej skórze. Wybraliście ulubione "sleepery"