Audi A3 1.4 TFSI manual - techniczny lifting

Ten artykuł ma 2 strony:

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI 150 KM manual — dane techniczne, cena, spalanie

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, Turbodoładowanie
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ustawienie: Poprzeczne
Rozrząd: DOHC 16V
Objętość skokowa: 1395 cm³
Moc maksymalna: 150 KM w zakresie 5000–6000 rpm
Moment maksymalny: 250 Nm w zakresie 1500 -3500 rpm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna
Typ napędu: FWD
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe
Średnica zawracania: b.d.
Koła, ogumienie przednie: 225/40 R18
Koła, ogumienie tylne: 225/40 R18

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback
Liczba drzwi: 5
Masa własna: 1230 kg
Ładowność: 560 kg
Długość:

4313 mm

Szerokość:

1785 mm bez lusterek

Wysokość:

1426 mm

Rozstaw osi:

2637 mm

Rozstaw kół przód/tył: 1534 / 1514 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l
Pojemność bagażnika: 380 / 1220 l
Osiągi:
  Katalogowo:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,2 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h
Zużycie paliwa (miasto):* 6,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa):* 4,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane):* 4,9 l/100 km
Emisja CO2: 114 g/km
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano po liftingu
Cena:
Model od: 98 200 zł
Wersja silnikowa od: 105 400
Cena testowego egzemplarza: 183 760 zł

* Dla opon 225/45 R17

Zobacz również: Volvo V60 (2018) - premiera

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Volvo S60 T6 AWD Polestar - pokrewieństwo kontrolowane Nowe oblicze Toyoty Hilux, a co z charakterem? Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Sprawdzamy nowe BMW M2 na Hungaroringu Ile nowości znajdziemy w odświeżonym Oplu Zafirze? Test nowego Mitsubishi Outlandera 2.0 4WD CVT po 100 zmianach Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan? Ford Galaxy 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - największy krewniak Mondeo Nowy Mini Clubman Cooper S jako pełnoprawny kompakt? Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 160 Biturbo - pierwszy test nowego kombi Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie Toyota RAV4 Hybrid 4x4 (2016) - test, spalanie, cena, dane techniczne Ford Edge 2.0 TDCi (2016) - test, opinia, spalanie, cena Škoda Atero, FUNstar i CitiJet - pierwsze jazdy konceptami Škoda Rapid Spaceback Scoutline (2016) 1.4 TDI - test, spalanie Nowy Hyundai Elantra 1.6 MPI (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW 730d xDrive long (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Tiguan (2016) 2.0 TDI - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip AT - test, opinia, spalanie, cena Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Maserati Levante Trofeo - test potężnego super SUV-a Nowe BMW Z4 sDrive 30i: ma wszystko czego wymagasz od rasowego roadstera Przez Bawarię na BMW F 850 GS Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Kia Proceed GT: test na torze wyścigowym i trasie liczącej 1500 km Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Mercedes Klasy E 300 de łączy silnik Diesla z motorem elektrycznym. Całkiem skutecznie, ale trochę za drogo Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Abarth 124 Spider to roadster idealny. Ma tylko jeden problem Skoda Kamiq: pierwsza jazda najmniejszym w rodzinie Test: Range Rover Sport P400e - 400 zielonych koni