Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić Mitsubishi Lancer EVO IV - uliczny wojownik [test autokult.pl] Test: Subaru Outback 2.5 – uważaj, o co prosisz, bo jeszcze to dostaniesz BMW 430i xDrive Cabrio - test, opinia, cena, spalanie Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany Citroën Jumper jako Adria Matrix Axess: typowy test nietypowego pojazdu Test długodystansowy Nissana Leafa: 3 rozwiązania z elektryków, za którymi tęsknię w autach spalinowych Test: Kia Stonic iMT - z elektromechanicznym sprzęgłem! Pierwsza jazda: Audi Q5 Sportback to SUV w słowiańskim przykucu. U nas powinien się przyjąć Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Porsche Taycan 4S - nie boi się nawet Hellcata!

Popularne w tym tygodniu:

Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany