Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Jak działa przekładnia CVT? Pochłaniacze par paliwa Wiosną pada śnieg, a mamy opony letnie. Czy to niebezpieczne? 3.0d: flagowy diesel BMW nie jest taki idealny, jak go malują Drobiazgi, które warto mieć w samochodzie. Zwróć na nie uwagę przy zakupie Smarowanie mechanizmów różnicowych - czy wymiana oleju jest konieczna? Jak wybrać samochód korzystając z full service leasingu Taryfikator mandatów i punktów karnych na rok 2013/2014 Przyczyny awarii turbosprężarek – część 2 Paliwo czy koło dwumasowe – co opłaca się oszczędzać w TDI z DSG? Zabezpieczenia fabryczne nie wystarczą. Pokazujemy sposób, jak ochronić auto przed korozją Umowa sprzedaży samochodu przygotowana przez prawnika. Z korzyścią dla sprzedającego

Popularne w tym tygodniu:

Deklaracja PCC-3 po zakupie auta. Za niedotrzymanie obowiązku do 45 tys. zł grzywny Benzyna 95 czy 98? Sprawdziliśmy, czy liczba oktanowa ma wpływ na zużycie Zawiadomienie o zbyciu pojazdu. Nie lekceważ tej błahej kwestii Jak podłączyć kable rozruchowe? Prawidłowe pożyczanie prądu Dziecko powyżej 36 kg: w foteliku czy bez? Bezpieczne rozwiązania są, ale nie każdy o nich wie Jak usunąć wilgoć z samochodu? Zabezpieczenie lakieru na zimę. Można zapewnić ochronę nawet na rok LPG się nie opłaca? Sprawdzamy najczarniejsze scenariusze Łańcuchy na koła: ile kosztują i co powinieneś o nich wiedzieć? Jak pozbyć się zaparowanych szyb? To naprawdę proste Za dużo oleju w silniku? Podpowiadamy co z tym zrobić Jak można wykorzystać gniazdo zapalniczki w aucie?