Zapewne przyzwyczailiście się już do naszej wtorkowej serii reklam, która na okres wakacji wypadła z ramówki. Tym razem nie będzie reklamy wideo, ale papierowa. Powyższa pochodzi z Kolumbii. O co w niej chodzi? Kobieta, którą na niej widzimy to femme fatale mająca za zadanie promować ideę mówiącą, że kilkuletnie samochody Renault są tak dobre jak nowe. Czy na pewno jej to wychodzi?...
Zapewne przyzwyczailiście się już do naszej wtorkowej serii reklam, która na okres wakacji wypadła z ramówki. Tym razem nie będzie reklamy wideo, ale papierowa. Powyższa pochodzi z Kolumbii. O co w niej chodzi? Kobieta, którą na niej widzimy to femme fatale mająca za zadanie promować ideę mówiącą, że kilkuletnie samochody Renault są tak dobre jak nowe. Czy na pewno jej to wychodzi?...
Cóż, trzeba przyznać, że tak bowiem reklama przyciąga oko. Możemy tam przeczytać "Paula Hernadez, 40 lat, rozwiedziona dwukrotnie". Wszystko fajnie tylko ciekawe co przeszli poprzedni "właściciele" Pauli aby zachować ją w tak dobrym stanie?...
PS. Photoshop rządzi!
Źródło: carscoop.blogspot.com