2013 Opel Insignia Sports Tourer - lifting w drodze

W ostatnim czasie Opel wziął się ostro do roboty. Europejski oddział koncernu General Motors rokrocznie przynosi straty, jednak ze względu na jego ogromny wkład technologiczny w rozwój pozostałych marek należących do GM restrukturyzacja Opla ma trochę inny charakter.

Opel Insignia Sports TourerOpel Insignia Sports Tourer
Bartosz Pokrzywiński

W ostatnim czasie Opel wziął się ostro do roboty. Europejski oddział koncernu General Motors rokrocznie przynosi straty, jednak ze względu na jego ogromny wkład technologiczny w rozwój pozostałych marek należących do GM restrukturyzacja Opla ma trochę inny charakter.

Zamiast zwalniać pracowników, obcinać budżet i zabierać dziennikarzom auta testowe, Opel postawił na jak najbardziej efektywne wykorzystanie swoich możliwości. Już wkrótce na rynku pojawią się nowe modele - crossover Mokka oraz mieszczuch o nazwie Adam, ponadto część aut z obecnej oferty firmy przejdzie facelifting.

Zmiany nie mogły ominąć także Insignii, jednego z najlepiej sprzedających się aut segmentu D. Po raz pierwszy w sieci pojawiły się zdjęcia prezentujące podczas testów model z nadwoziem kombi, czyli Sports Tourer.

Opel Insignia Sports Tourer
Opel Insignia Sports Tourer

Jak to zwykle w przypadku faceliftingów bywa, Opel zmieni delikatnie kształt przedniego oraz tylnego zderzaka, grilla oraz lamp. Niewykluczone, że do listy dodatków dojdzie kilka nowych opcji, a także nowe wzory felg. Wiadomo na pewno, że mocno zmienią się tylne światła, podobno Opel eksperymentuje z diodami LED.

Pod maską zagoszczą prawdopodobnie te same jednostki napędowe, które dostępne są obecnie, w tym 195-konny motor 2,0 CDTI Ecotec wspomagany dwiema turbosprężarkami.

  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
[1/5] Opel Insignia Sports Tourer Źródło zdjęć: |

Źródło: AutoEvolution

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy