Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Audi A1 Sportback (2015) 1,4 TFSI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech More Life - test, opinia, spalanie, cena Škoda Yeti 1,8 TSI Experience - rozwiązanie optymalne [test autokult.pl] Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Titanium - test Ford Edge po liftingu. Stracił nieco charakteru, ale dalej robi wrażenie Ford Grand C-Max 1.6 TDCi Titanium - Twój najlepszy przyjaciel [test autokult.pl] Mitsubishi Outlander 2,0 MiVEC 4WD CVT Intense [test autokult.pl] Renault Mégane Grandtour GT220 - test, opinia, spalanie, cena Citroën C1 1,0 5d Vitamin - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range