Tanie, używane samochody z silnikiem V8 - poradnik kupującego

Jeżeli nakręciłeś się odpowiednio kultem V8 po obejrzeniu recenzowanego przez nas w zeszłym tygodniu filmu Mad Max: Fury Road, to prawdopodobnie choć na chwilę przez umysł przeszła Ci myśl o zakupie samochodu z silnikiem V8. Odpuściłeś, bo pewnie takie auta są drogie? Jeżeli tak, to być może zainteresuje Cię poniższe zestawienie.

Ten artykuł ma 5 stron:

Tanie, używane samochody z silnikiem V8

Postanowiliśmy przejrzeć ogłoszenia samochodów używanych by sprawdzić czy można za niewielkie pieniądze stać się właścicielem auta z kultowym silnikiem V8. Jeżeli wiek, klasa i pochodzenie takiego pojazdu nie ma dla Was większego znaczenia, to okazuje się, że nie brakuje takich modeli. Co więcej, można je kupić za nieduże pieniądze, choć trzeba przyznać, że ceny i tak są zaskakująco wysokie. Zwłaszcza na polskim rynku, gdzie liczy się przede wszystkim ekonomia. Szkoda, a może i nie, że większość ma już zamontowaną instalację gazową. Przynajmniej można nimi jeździć na co dzień. Przyjrzyjmy się takim autom.

Ze wszystkich marek wybraliśmy tylko najtańsze modele z silnikami V8. Nie braliśmy pod uwagę ich stanu technicznego, a jedynym warunkiem było to, aby samochód był na chodzie, w całości i zalegalizowany lub możliwy do zalegalizowania w Polsce. Umówmy się, że tani oznacza kwotę maksymalną 25–30 tys. zł co i tak jest kwotą stosunkowo wysoką.

Sensowne auto za 5000 zł – podsumowanie

21 artykułów o samochodzie używanym za 5000 zł przeczytały tysiące osób, a sam cykl cieszył się ogromnym zainteresowaniem w gronie naszych…

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Samochody używane:

Używany Jeep Wrangler YJ (1987-1995) – poradnik kupującego Używane Audi A6 (C6) 3.0 TDI [2004-2011] – poradnik kupującego Używany Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – podsumowanie Używane BMW 525d, 530d, 535d F10/F11 [2010-2013] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Volvo [część 21] – poradnik kupującego Używane Mitsubishi ASX [od 2010] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Volkswagen [część 20] – poradnik kupującego Motoryzacyjne marzenie z Anglii? – szybki przegląd rynku Używana Toyota Avensis 1,6 & 1,8 VVT-i [1998-2002] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł - Toyota [część 19] - poradnik kupującego Używana Honda Civic VII 1.7 CTDi [2001-2005] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Subaru i Suzuki [część 18] – poradnik kupującego Używana Škoda Fabia I 1,4 16V [1999-2007] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Seat i Škoda [część 17] – poradnik kupującego Używany Rover 214 Si / 25 1.4 16V [1995-2005] – poradnik kupującego Używany SUV na każdą kieszeń - które auto jest najlepsze? [poradnik kupującego] Używana Toyota RAV4 2,0 [1995-2000] - SUV na każdą kieszeń - poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Rover i Saab [część 16] - poradnik kupującego Używane Suzuki Grand Vitara 2,0 16V [1998-2005] - SUV na każdą kieszeń - poradnik kupującego Używana Kia Sportage I 2,0i [1994-2002] – SUV na każdą kieszeń – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Renault [część 15] – poradnik kupującego Używany Subaru Forester SF 2,0 [1997-2001] – SUV na każdą kieszeń [poradnik kupującego] Używana Honda CR-V 2,0 [1995-2001] – SUV na każdą kieszeń [poradnik kupującego]

Popularne w tym tygodniu:

BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego Używane Volvo S80 I [1998-2005] - poradnik kupującego Używana Toyota Celica VII [1999-2005] - poradnik kupującego Kupujemy klasyka: Alfa Romeo 155 2.0 TS [1992-1997] Używana Toyota Prius II [2004-2009] - poradnik kupującego Używane Mitsubishi Pajero Pinin [1999-2005] - poradnik kupującego Używane Subaru Impreza GC bez turbo [1993-2000] - poradnik kupującego