Vörsteiner GTRS5 - na pożegnanie z BMW M3 (E92) [wideo]

Vörsteiner to według mnie jeden z tych tunerów, którzy potrafią zaoferować odważne, trochę przesadzone, ale często i tak urokliwe pakiety stylistyczne. Na celownik wziął właśnie BMW M3 poprzedniej generacji E92 i zamienił w model nazwany GTRS5 - kolejny i bardzo podobny do GTRS3.

Obraz
Rafał Warecki

Vörsteiner to według mnie jeden z tych tunerów, którzy potrafią zaoferować odważne, trochę przesadzone, ale często i tak urokliwe pakiety stylistyczne. Na celownik wziął właśnie BMW M3 poprzedniej generacji E92 i zamienił w model nazwany GTRS5 - kolejny i bardzo podobny do GTRS3.

Samochód, jak to często u Vörsteinera bywa, stał się zauważalnie szerszy. Zmodyfikowane zderzaki z przodu i z tyłu dostosowano do wyraźnie poszerzonych nadkoli, mających nawiązywać do ekstremalnie sportowej wersji M3 GTR. Między nimi rozciągnięto szerokie listwy progowe o aerodynamicznym wyprofilowaniu.

Na przednich błotnikach, tylnym zderzaku i wzbogaconej w charakterystyczny garb pokrywie silnika znalazły się pokaźne wyloty powietrza, z tyłu zamontowano też spory dyfuzor otulający nieskromne końcówki układu wydechowego ze stopów tytanu. Dłuższy kant pokrywy bagażnika również nie jest złudzeniem - Vörsteiner trochę ją "wyciągnął" za pomocą specjalnej nakładki. W reflektorach umieszczono przyciemnione wkłady. Wszystkie elementy stylizacyjne nadwozia wykonano z lekkich laminatów z włóknem węglowym.

W szerokich nadkolach znalazło się też miejsce na skręcane, czarne, pięcioramienne obręcze z ogumieniem Nitto Invo, a za nimi hamulce dostarczone przez Brembo. Niestety, nie podano żadnych dokładniejszych danych technicznych dotyczących przeróbek.

Vörsteiner GTRS5 ma być limitowany do 40 egzemplarzy i będzie to ostatni projekt oparty na BMW M3 poprzedniej generacji przygotowany przez tego amerykańskiego tunera. Dla porównania zapraszam także do obejrzenia równie klimatycznego wideo starszego GTRS3.

M3 Vorsteiner

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/32] Źródło zdjęć: |

Źródło: Vörsteiner

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km