Volkswagen Tristar Concept – nowy Transporter coraz bliżej

Podczas targów samochodów użytkowych w Hanowerze Volkswagen pokazał studyjnego pickupa Tristar.

Volkswagen Tristar Concept – nowy Transporter coraz bliżej
Wojciech Kaczałek
25

W prezentacji konceptu uczestniczył zespół The Scorpions, założony w 1965 r. we wspomnianym Hanowerze. Muzycy byli już kiedyś zaangażowani w promocję innego Volkswagena – modelu Amarok.

Przejdźmy do Tristara. Producent porównuje go do noża szwajcarskiej armii, czyli wielofunkcyjnego narzędzia. Volkswagen może służyć jako pojazd dostawczy i mobilne biuro, którym można dojechać w trudno dostępne miejsca, dzięki napędowi 4Motion z możliwością blokady tylnego dyferencjału. Volkswagen Tristar ma 4788 mm długości, 2320 mm szerokości i 2066 mm wysokości.

Obraz

Pod względem wyglądu nie ma rewolucji. Tristar ma charakterystyczny dla Volkswagenów pas przedni. W kabinie zamontowane zostały dwa fotele, które można przesuwać i obracać. Do dyspozycji kierowcy i pasażera oddano 20-calowy tablet. W skład wyposażenia wchodzi też ekspres do kawy.

Volkswagen Tristar Concept jest napędzany przez diesla TDI o pojemności 2,0, który rozwija moc 204 KM przy 4000 obr./min. Jego maksymalny moment obrotowy wynoszący 450 Nm jest dostępny od 1400 obr./min.

Obraz

Jednostka współpracuje z 7-biegową przekładnią DSG. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10 s, a jego prędkość maksymalna to 185 km/h.

Volkswagen Tristar Concept pokazuje, jak może wyglądać nowy Transporter (T6), który według pogłosek zostanie zaprezentowany w marcu przyszłego roku w Genewie.

Volkswagen Tristar Concept - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/21] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Tanie ściganie w Polsce. Pojechałem w Toyota GR Cup
Tanie ściganie w Polsce. Pojechałem w Toyota GR Cup
Jedziesz na urlop? Uważaj na ceny paliw przy głównych trasach
Jedziesz na urlop? Uważaj na ceny paliw przy głównych trasach
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Nie Dacia i nie "chińczyki". Alternatywy do 100 tys. zł
Nie Dacia i nie "chińczyki". Alternatywy do 100 tys. zł
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"