Volkswagen potwierdza. Facelifting Golfa trafi na rynek w 2024 roku

W filmie podsumowującym 2023 r. w wykonaniu Volkswagena, dyrektor generalny marki Thomas Schäfer zdradził jedną nadchodzącą premierę. Chodzi oczywiście o facelifting Golfa, który już oficjalnie ma trafić na rynek w 2024 r.

Poliftowy Volkswagen Golf ukazany po raz pierwszyPoliftowy Volkswagen Golf ukazany po raz pierwszy
Źródło zdjęć: © YouTube | Volkswagen News
Kamil Niewiński

Końcówka grudnia to czas podsumowań, ale również snucia planów na nadchodzący rok. Wiele koncernów i spółek poza wracaniem myślą do minionych 12 miesięcy skupia się również na tym, co czyha tuż za rogiem. Rąbka tajemnicy w tej kwestii postanowił właśnie uchylić Volkswagen.

21 grudnia marka z Wolfsburgu na swoim kanale na serwisie YouTube opublikowała 2-minutowe wideo podsumowujące intensywny rok 2023. Oczywiście najwięcej uwagi poświęcono nowym modelom, które trafiły już na rynek, a także wszelkiej maści wydarzeniom, których producent z Niemiec był częścią. Warto jednak zatrzymać się przy ostatnich ujęciach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Volkswagen California Concept - tego jeszcze nie było

Pod koniec klipu dyrektor generalny marki Volkswagen Thomas Schäfer postanowił podziękować wszystkim swoim kolegom i koleżankom za cały rok, a także życzył im odpoczynku podczas świątecznego okresu. 

Wspomniał również o nadchodzącym 2024 roku, który ma obfitować w wiele nowych wydarzeń oraz nowych produktów. Postanowił zdradzić jeden z modeli, który ma być w szczególności ważny. W tym momencie odsunął się, a za jego plecami pokazała się sylwetka samochodu z LED-owym paskiem oraz podświetlonym logo Volkswagena.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

VW Highlights 2023

Jest to oczywiście Volkswagen Golf, którego 8. generacja weszła na rynek w 2019 r. Niedługo minie więc pięć lat od jego rynkowego debiutu i jest to zdecydowanie najwyższa pora na lifting. Jak możemy wyczytać z filmu, pokazany w nim egzemplarz to wersja zbliżona do tej, która trafi do produkcji. Tym samym premiera poliftowego Golfa już teraz może wylądować na liście najbardziej wyczekiwanych debiutów motoryzacyjnych 2024 r.

Wybrane dla Ciebie
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka