Toyota planuje osiągnąć znacznie więcej niż tylko zeroemisyjność

Toyota rozpoczęła nową kampanię marketingową mającą na celu promowanie swojej wizji osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla. Ba, chcą nawet mieć pozytywny wpływ na środowisko.

Japoński producent ogłosił swoje plany w nowym spocie reklamowymJapoński producent ogłosił swoje plany w nowym spocie reklamowym
Źródło zdjęć: © YouTube | Toyota

Kampania znana jako "Electrified Diversified" miała swoją premierę w postaci 30-sekundowgo spotu opracowanego przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi. W przeciwieństwie do wielu swoich rywali, którzy zobowiązali się do budowania w przyszłości wyłącznie pojazdów elektrycznych, Toyota oferuje konsumentom do wyboru szereg różnych jednostek napędowych, w tym pojazdy zasilane akumulatorowo, hybrydy, hybrydy typu plug-in i ogniwa paliwowe. W kampanii promowanych jest wiele popularnych modeli marki, takich jak tundra hybrid, sienna, prius, bZ4X czy mirai.

Beyond Zero Electrified Diversified | Toyota

Producent chce zwrócić uwagę na "nieograniczone możliwości", jakie oferuje gama pojazdów Toyoty zmniejszających emisję dwutlenku węgla. "Toyota oferuje łącznie więcej pojazdów o niskiej i zerowej emisji niż jakikolwiek inny producent samochodów, w tym pojazdy elektryczne akumulatorowe, hybrydowe, hybrydowe typu plug-in i elektryczne z ogniwami paliwowymi" – powiedział Mike Tripp, wiceprezes Toyoty ds. marketingu i komunikacji.

"Beyond Zero ma na celu zapewnienie naszym klientom wyboru i cieszymy się, że możemy zaoferować szeroką gamę pojazdów obejmujących różnorodne zelektryfikowane układy napędowe, które najlepiej pasują do stylu życia naszych klientów, pomagając obecnie zmniejszyć ich ślad węglowy".

Projekt "Beyond Zero" odnosi się do planów japońskiego producenta, które zakładają, że że do 2050 roku osiągnie w dziedzinie zrównoważonego rozwoju znacznie więcej niż tylko zerową emisję CO2. W strategii tej chodzi o to, by nie tylko wyeliminować z działalności firmy emisje gazów cieplarnianych i szkodliwych substancji, ale by bilans wpływu Toyoty na środowisko i klimat był dodatni. W ofercie Toyoty jest obecnie 16 zelektryfikowanych pojazdów, w tym 12 hybryd, dwie hybrydy typu plug-in oraz całkowicie elektryczne bZ4X i mirai.

Wybrane dla Ciebie
Zasada dwóch sekund. Dobry kierowca zawsze ją stosuje
Zasada dwóch sekund. Dobry kierowca zawsze ją stosuje
Policjant pokazuje kierowcom miejsce. Trzeba wiedzieć, co zrobić
Policjant pokazuje kierowcom miejsce. Trzeba wiedzieć, co zrobić
Są finaliści Car of the Year 2026. Na liście ani jednego "chińczyka"
Są finaliści Car of the Year 2026. Na liście ani jednego "chińczyka"
Jedno paliwo mocno w górę. Prognozy nie pozostawiają złudzeń
Jedno paliwo mocno w górę. Prognozy nie pozostawiają złudzeń
Ruszyła akcja "Znicz". Na drogi wyszło 5 tys. policjantów
Ruszyła akcja "Znicz". Na drogi wyszło 5 tys. policjantów
Toyota zrobiła auto z V8. Pokaże je już niebawem
Toyota zrobiła auto z V8. Pokaże je już niebawem
Dwa odcinki S19 oddane kierowcom. Pierwsze w tym województwie
Dwa odcinki S19 oddane kierowcom. Pierwsze w tym województwie
Pierwsza jazda: Mazda 6e - takiego wnętrza nikt się nie spodziewał
Pierwsza jazda: Mazda 6e - takiego wnętrza nikt się nie spodziewał
645 km nowych płatnych dróg. Idą zmiany w e-TOLL-u
645 km nowych płatnych dróg. Idą zmiany w e-TOLL-u
Wideo: Jechała pod prąd na S7. Nie wiedziała, jak do tego doszło
Wideo: Jechała pod prąd na S7. Nie wiedziała, jak do tego doszło
Były szef Stellantis znów zaskakuje. Twierdzi, że Tesla może zniknąć z rynku
Były szef Stellantis znów zaskakuje. Twierdzi, że Tesla może zniknąć z rynku
Wraca problem z półprzewodnikami. Producenci samochodów w kryzysie
Wraca problem z półprzewodnikami. Producenci samochodów w kryzysie