Toyota Corolla Trek rzuca wyzwanie Fordowi Focusowi Active
W dobie wszechobecnych SUV-ów i crossoverów uterenowione kombi stanowią ciekawą odmianę i alternatywę dla poszukujących nietuzinkowego pojazdu z większym prześwitem. Do grona takich modeli dołącza właśnie Toyota Corolla Trek.
24.09.2019 | aktual.: 22.03.2023 17:59
Czym wersja Trek różni się od standardowej Corolli Touring Sports? Przede wszystkim dodatkowymi osłonami nadwozia. Plastikowe dodatki sprawiają, że japoński kompakt prezentuje się bardziej bojowo. Szczególnie w połączeniu z ciemnobrązowym lakierem.
Inżynierowie Toyoty zadbali też o bardziej komfortowe zawieszenie z prześwitem zwiększonym o 20 mm w stosunku do zwykłego kombi. Poza tym można liczyć na 17-calowe, dwukolorowe alufelgi, światła przeciwmgielne oraz przyciemniane, tylne szyby. Nie mniej dzieje się we wnętrzu.
Kabina stanowi kolorystyczną kontynuację nadwozia. Beżowo-brązowa tapicerka i nieco niemodne już wstawki ze sztucznego drewna nie każdemu przypadną do gustu. Na osłodę zostaje całkiem bogate wyposażenie. W standardzie można liczyć na multimedia z 7-calowym wyświetlaczem, system rozpoznawania znaków drogowych, asystent pasa ruchu, system wykrywania pieszych i rowerzystów, czy adaptacyjny tempomat.
Toyota Corolla Trek będzie dostępna z benzynowym silnikiem 1,2 i 1,8 oraz w wersji hybrydowej opartej na dwulitrowym silniku. Podejrzewamy, że to właśnie ta topowa, 180-konna odmiana będzie cieszyć się największym wzięciem. Wiele zależy jednak od cen, a te powinniśmy poznać jeszcze w tym roku. Wówczas dowiemy się, jaką ofertą jest propozycja Toyoty w porównaniu z największym rywalem. Jest nim Ford Focus Active, który w przeciwieństwie do Corolli Trek jest oferowany także z nadwoziem typu hatchback.