Suzuki SX4 S‑Cross po liftingu (2016) - polski cennik

Po 3 latach od debiutu, Suzuki zdecydowało się na face lifting modelu SX-4 S-Cross. Auto charakteryzuje się przeprojektowanym przodem, poprawionym wnętrzem i gamą silników wzbogaconą o doładowane benzyniaki.

Suzuki SX4 S-Cross po liftingu (2016) - polski cennik
Aleksander Ruciński

30.07.2016 | aktual.: 01.10.2022 22:22

SX-4 S-Cross po liftingu prezentuje się dość dyskusyjnie. Pokaźna, chromowana atrapa chłodnicy nie każdemu przypadnie do gustu. Wraz z nią zmodyfikowano także przednie reflektory. Tył natomiast pozostał bez większych zmian. Japończycy poprawili także wnętrze - głównie wyposażenie i materiały wykończeniowe.

Największą nowość stanowią doładowane jednostki benzynowe, które zastąpiły motor 1,6 VVT. Pierwszą propozycją jest pochodzący z modelu Baleno, 1-litrowy silnik Boosterjet generujący 112 KM mocy i 170 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To wydanie będzie oferowane wyłącznie z przednim napędem. Chętni na wersję 4WD, określaną przez Suzuki mianem ALLGRIP muszą zdecydować się na mocniejszy 1,4 Boosterjet znany z Vitary. Generuje on 140 KM mocy i 220 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Niestety występuje wyłącznie w parze z napędem na cztery koła. W gamie znajdziemy oczywiście także diesla 1,6 o mocy 120 KM.

Obraz

Za bazowe wydanie Comfort trzeba zapłacić 66 900 zł. W zamian otrzymamy 1-litrowy silnik Boosterjet, ręczną, 5-biegową przekładnię i bazowe wyposażenie obejmujące m.in. klimatyzację manualną, tempomat, zestaw głośnomówiący z Bluetooth, czy asystent ruszania pod górę Hill Hold Control. Wersja podstawowa wydaje się więc nieco tańsza od większości konkurentów.

Obraz

Niestety chętni na mocniejszy silnik, automatyczną skrzynię biegów, napęd na cztery koła i topowe wyposażenie zapłacą nawet 106 900 zł. Tyle trzeba wyłożyć za wersję Elegance Sun. Nieco uboższa wersja Elegance to wydatek 87 900 zł. Pomiędzy najtańszym i najdroższym wydaniem znajdziemy jeszcze odmianę Premium wycenioną na co najmniej 73 900 zł. Może się ona pochwalić reflektorami LED, 2-strefową klimatyzacją automatyczną, systemem multimediów z kamerą cofania, czy wielofunkcyjną, skórzaną kierownicą.

Obraz

Oferta Suzuki wydaje się całkiem interesująca. Ceny uboższych wersji zostały skalkulowane na całkiem rozsądnym poziomie, a nowe, doładowane silniki powinny dodać autu trochę wigoru. Kilka dni temu byliśmy na polskiej premierze odświeżonego SX-4 S-Cross. Niebawem opublikujemy test, z którego dowiecie się, czy japoński crossover jest wart swojej ceny.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/10]
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)