Renault Megane po faceliftingu. Polskie ceny modelu

Po 5 latach od rynkowego debiutu Renault zdecydowało się odświeżyć swój kompaktowy model Megane. Auto nie tylko wyładniało, ale i zyskało nowe wyposażenie oraz wersje napędu. Niestety jak zwykle bywa w takich przypadkach, także nieco podrożało. Za podstawowy wariant zapłacimy 75 900 zł.

Megane po faceliftingu nieco podrożało.Megane po faceliftingu nieco podrożało.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński
8

W kwestii wizualnej nie zmieniło się wiele. Styliści Renault ograniczyli się głównie do detali. Słusznie, gdyż Megane mimo upływu lat nadal prezentuje się świeżo i nie wymaga rewolucyjnych zmian. Klienci mogą liczyć na przeprojektowane oświetlenie, nowe multimedia, lepsze materiały wykończeniowe czy więcej systemów wsparcia kierowcy. A ile trzeba za to wszystko zapłacić?

Do wyboru są 4 wersje wyposażenia i aż 7 opcji napędu wliczając w to nową hybrydę plug-in. Megane występuje nadal jako hatchback i kombi - to drugie wymaga dopłaty 4000 zł, ale warto, gdyż jest to jedna z ładniejszych propozycji w klasie.

Renault Megane - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.3 TCe 115 KM - od 75 900 zł
  • 1.3 TCe 140 KM - od 84 900 zł
  • 1.3 TCe 140 KM EDC - od 99 900 zł
  • 1.3 TCe 160 KM EDC - od 108 400 zł

Silniki diesla:

  • 1.5 Blue dCi 115 KM - od 88 900 zł
  • 1.5 Blue dCi 115 KM EDC - od 96 900 zł

Hybrydy

  • E-TECH Plug-in Hybrid - od 131 900 zł (dostępna tylko z nadwoziem kombi)

Jak widać, Megane nieco podrożało. Czy przekłada się to na wyposażenie? W wyższych wersjach tak, ale podstawowy wariant nie oczarowuje liczbą dodatków. Znajdziemy tu tylko najpotrzebniejsze elementy. Aby jednak w pełni cieszyć się luksusami godnymi współczesnego auta kompaktowego, najlepiej wybrać wariant Intense.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Renault Megane - wersje wyposażenia:

  • Life - od 75 900 zł - bazowa wersja wyposażenia, w której znajdziemy podstawowe radio bez dotykowego ekranu, manualną klimatyzację i klasyczne zegary
  • Zen - od 84 900 zł - tu dodatkowo można liczyć na automatyczną klimatyzację, multimedia Easy Link z 7-calowym ekranem, felgi aluminiowe i nowe, cyfrowe zegary
  • Intens - od 99 900 zł - oferuje jeszcze komplet czujników parkowania, nawigację satelitarną, bezkluczykowy dostęp do auta i system multisense pozwalający korzystać z kilku dostępnych trybów jazdy.
  • R.S. Line - od 97 400 zł - sztywniejsze zawieszenie, 17-calowe felgi, sportowe fotele i ostro wystylizowane nadwozie z pakietem aerodynamicznym

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt z Audi Q3: tak świeci 25 tys. diod LED!
Pierwszy kontakt z Audi Q3: tak świeci 25 tys. diod LED!
Nadjeżdża najmocniejsze Lamborghini w historii. Powstanie tylko 29 sztuk
Nadjeżdża najmocniejsze Lamborghini w historii. Powstanie tylko 29 sztuk
BMW 540i Legacy Edtion to hołd dla klasyki. Jest tylko jeden problem
BMW 540i Legacy Edtion to hołd dla klasyki. Jest tylko jeden problem
Nowe modele Omody i Jaecoo jadą do Polski
Nowe modele Omody i Jaecoo jadą do Polski
Rekordowy maj dla chińskich marek w Europie. Historyczne wyniki
Rekordowy maj dla chińskich marek w Europie. Historyczne wyniki
Nowe Audi Q3 wjeżdża do Polski. Ceny nie są już tajemnicą
Nowe Audi Q3 wjeżdża do Polski. Ceny nie są już tajemnicą
Czy wiesz, do czego służy plastik na desce rozdzielczej?
Czy wiesz, do czego służy plastik na desce rozdzielczej?
Jest zgoda na nowy fragment S17. Budowa ruszy jeszcze w tym roku
Jest zgoda na nowy fragment S17. Budowa ruszy jeszcze w tym roku
Kończą sprzedaż w Europie. Ostatnie 55 sztuk
Kończą sprzedaż w Europie. Ostatnie 55 sztuk
Rząd znów "nie dowiózł". Nowe przepisy miały chronić Polaków w wakacje [OPINIA]
Rząd znów "nie dowiózł". Nowe przepisy miały chronić Polaków w wakacje [OPINIA]
Kto ma pierwszeństwo? Sprawa skończyła się w sądzie
Kto ma pierwszeństwo? Sprawa skończyła się w sądzie
Ulubiony SUV Polaków odświeżony. Jedna wersja wyraźnie potaniała
Ulubiony SUV Polaków odświeżony. Jedna wersja wyraźnie potaniała