Porsche 911 od Remastered to prawdziwe dzieło na kołach. Stworzyli je Polacy z 911Garage

Porsche 911 przez dekady wyrobiło sobie odpowiednią renomę. Dlatego 911Garage z podwarszawskich Łomianek postanowiło stworzyć markę Remastered, która będzie reinterpretowała legendę z Zuffenhausen. A efekt jest naprawdę imponujący.

Remastered No.1Remastered No.1
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe/Remastered
Filip Buliński

911Garage z Łomianek pod Warszawą nie powinno być obce fanom motoryzacji. To właśnie tam Akira Nakai zbudował kilka wyjątkowych Porsche 911 RAUH-Welt Begriff i nie da się ukryć, że przed firmą kultowe 911 nie ma praktycznie żadnych tajemnic. Teraz 911Garage rusza z kolejną inicjatywą — marką Remastered, która ma się zajmować reinterpretacją niemieckiej legendy.

Co to oznacza? Przede wszystkim oddanie hołdu historycznemu modelowi poprzez modyfikację i dostosowanie do codziennego użytkowania, a także sprostanie wymogom klientów. Można się w tym dopatrywać podobnej pracy, z której od lat słynie m.in. Singer. Praca nad projektem trwa już od jakiegoś czasu, a jej pierwszym efektem jest Remastered No.1, którego można było podziwiać podczas Porsche Parade w 2021 r. Teraz firma chce zaoferować takie samochody także klientom.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

911 od Remastered bazuje na generacji 964, którą poddano backdatingowi, co oznacza, że poszczególne elementy mają upodobnić samochód do starszego modelu z lat 60. Na pierwszy rzut oka można dostrzec nowe zderzaki i poszerzone o 30 mm nadkola. Z kolei podłoga kabiny oparta jest na nowej, kompozytowej konstrukcji.

Już po pierwszych zdjęciach widać, że mamy do czynienia z prawdziwym dziełem. Dużo uwagi poświęcono detalom, w tym m.in. ręcznie wykonanej atrapie spojlera na tylnej klapie, korkowi wlewu paliwa z aluminium czy 17-calowym, skręcanym felgom, które kształtem odwołują się do legendarnych obręczy Fuchs.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

Ważną rolę odegrało także wyposażenie auta w kilka współczesnych atrybutów, jak np. LED-owe reflektory czy klasycznie wyglądający system audio, umożliwiający korzystanie z nawigacji czy sparowanie telefonu. A skoro już przy wnętrzu jesteśmy – jemu także należy się chwila uwagi.

Klient będzie miał szereg możliwości konfiguracyjnych, jeśli chodzi o dobór materiałów, szwów czy kolorów, zarówno na drzwiach, fotelach, jak i desce rozdzielczej. Przemodelowano też tunel środkowy, zastosowano nową dźwignię i gałkę zmiany biegów. Świetnego klimatu dodają podłokietniki na drzwiach w kształcie sylwetki auta oraz gustowne paski do otwierania drzwi.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

Kluczowym aspektem rozwoju auta była poprawa prowadzenia oraz właściwości jezdnych. Dlatego zastosowano zestaw zawieszenia KW z możliwością regulacji wysokości, a opcjonalnie można zamówić elektrycznie sterowane amortyzatory. Z kolei pod obręczami znajdziemy skuteczniejsze, 6-tłoczkowe zaciski.

A co z silnikiem? To klasyczny, 6-cylindrowy boxer chłodzony powietrzem, który poddawany jest procesowi odbudowy. Obyło się bez podnoszenia mocy, co sprawia, że jednostka generuje 250 KM i 310 Nm. Przy okazji wymieniono cały układ wydechowy na nowy, specjalnie do tego celu zaprojektowany, który poprawia przebieg krzywej momentu w górnym zakresie obrotów.

Remastered No.1
Remastered No.1 © fot. mat. prasowe/Remastered

Jeśli zastanawiacie się co z ekologią, o tym również pomyślano. Samochód jest wyposażony w dwa sportowe katalizatory, dzięki czemu nie ma się co obawiać o problemy z przeglądem.

Trzeba przyznać, że taka 911 będzie skutecznie wyróżniać się na tle innych. Remastered daje na budowane przez siebie auto 3 lata gwarancji mechanicznej. Jeśli jesteście chętni – nie ma co czekać. Biorąc pod uwagę staranność oraz ręczne wykonanie, czas oczekiwania może nie być krótki.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/32] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ostrzejszy bat na kierowców. Piraci stracą prawo jazdy jeszcze łatwiej niż do tej pory. Prezydent podpisał zmiany
Ostrzejszy bat na kierowców. Piraci stracą prawo jazdy jeszcze łatwiej niż do tej pory. Prezydent podpisał zmiany
Wyższy limit prędkości. Prezydent podpisał. Docenią to mieszkańcy wsi
Wyższy limit prędkości. Prezydent podpisał. Docenią to mieszkańcy wsi
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Nadciągająca fala tanich części z Chin zagraża niemieckiemu przemysłowi
Nadciągająca fala tanich części z Chin zagraża niemieckiemu przemysłowi
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Europa traci konkurencyjność. Fabryki części pracują na granicy opłacalności
Europa traci konkurencyjność. Fabryki części pracują na granicy opłacalności
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀