Piłkarze Realu Madryt mają nowe auta. Wybór trenera zaskakuje

Audi jest sponsorem Realu Madryt od 2003 roku. Na sezon 2019-2020 niemiecka firma przygotowała dla hiszpańskiego klubu zupełnie nową gamę modeli. Do użytku przekazano łącznie 27 aut, wśród których największą grupę stanowią duże SUV-y. Zaskakującym wzięciem cieszył się też ostry hatchback - RS3.

Trener Zinedine Zidane zdecydował się na Audi RS3.Trener Zinedine Zidane zdecydował się na Audi RS3.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Choć Audi stawia obecnie na elektromobilność, skupiając się głównie na rozwoju pojazdów zasilanych prądem, takie auta nie spotkały się z aprobatą piłkarzy Realu Madryt. Jedynym sportowcem, który zdecydował się na elektryczne Audi e-tron 55 Quattro, okazał się Raphael Varane. Cała reszta wybrała duże, spalinowe SUV-y, limuzyny lub sportowe hatchbacki.

Sergio Ramos będzie jeździł flagowym A8, podczas gdy Vinicius Junior, Alvara Odriozola, Marco Asensio i Marcelo Vieira wybrali ciekawiej wystylizowane A7 Sportback. Jeszcze większym wzięciem cieszyło się topowe Q8, na które zdecydowali się Dani Carvajal, Lucas Vasquez, Toni Kroos, James Rodriguez, Eden Hazard, Fede Valverde i Nacho Fernandez.

Absolutnym hitem okazało się jednak sprawdzone Audi Q7, wybrane aż przez 11 piłkarzy. Wśród nich: Brahim Diaz, Luka Jovic, Alphonse Areola, Mariano Diaz, Luka Modric, Eder Militao, Rodrygo Goes, Carlos Casemiro, Ferland Mendy, Gareth Bale oraz Isco Alarcon. Nie każdy jednak zdecydował się na najdroższe modele. Trzy osoby - w tym trener Zinedine Zidane - wybrały dość skromne, kompaktowe Audi RS3, które potrafi dać sporo radości z jazdy.

Na mocnego hatchbacka zasilanego 400-konną, pięciocylindrową 2,5-litrówką postawił również Karim Benzema i Thibaut Courtois. Widać, że panowie mają we krwi nie tylko sport, ale i benzynę. Szanujemy takie wybory.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/17] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne