Nowy Peugeot 308 SW jest drogi. Znamy polskie ceny

Po hatchbacku przyszedł czas na kombi, które kusi atrakcyjnym wyglądem i przestronnym wnętrzem. Jak przystało na współczesnego peugeota, 308 SW nie jest jednak tanie. Za bazowy wariant trzeba wyłożyć ponad 90 tys. zł. Topowe kosztują 2 razy tyle.

Trzeba przyznać, że wersja SW wygląda naprawdę atrakcyjnieTrzeba przyznać, że wersja SW wygląda naprawdę atrakcyjnie
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Peugeot
Aleksander Ruciński

Tanie peugeoty to przeszłość. Od kilku lat Francuzi próbują pozycjonować się bliżej segmentu premium, co objawia się nie tylko ciekawym designem, dobrym wykończeniem i bogatym wyposażeniem, ale i wysokimi cenami. 308 SW nie jest tu wyjątkiem. Chętni na kompaktowe kombi muszą przygotować minimum 91 800 zł.

W zamian otrzymają podstawowy, benzynowy silnik 1.2 PureTech 110 KM sparowany z 6-stopniową skrzynią manualną i bazowe wyposażenie Active Pack. Napędów i odmian jest naprawdę sporo. Niektóre z nich wymagają jednak głębokiego sięgnięcia do kieszeni.

Nowy Peugeot 308 SW — ceny minimalne wersji silnikowych

Benzyna:

  • 1.2 PureTech 110 KM M6 - od 91 800 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM M6 - od 96 200 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM EAT8 - od 104 700 zł

Diesel:

  • BlueHDI 130 KM M6 - od 106 000 zł
  • BlueHDI 130 KM EAT8 - od 114 500 zł

Plug-In Hybrid:

  • Hybrid 180 KM EAT8 - od 143 200 zł
  • Hybrid 225 EAT8 - od 172 100 zł

Klienci mogą też wybierać spośród 5 wersji wyposażenia. Już podstawowa nie daje powodów do narzekań w kwestii komfortu czy bezpieczeństwa. Poszukujący atrakcyjnego designu i dopracowanych detali powinni jednak skupić się na bogatszych odmianach.

Peugeot 308 SW (2021)
Peugeot 308 SW (2021) © mat. prasowe / Peugeot

Nowy Peugeot 308 SW — wersje wyposażenia

  • Active Pack - od 91 800 zł — standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja 2-strefowa, multimedia z 10-calowym ekranem, 16-calowe felgi aluminiowe, czujniki parkowania z tyłu, system automatycznego hamowania awaryjnego, system aktywnego monitorowania pasa ruchu, system bezkluczykowego uruchamiania pojazdu, reflektory przednie LED, skórzana kierownica wielofunkcyjna
  • Allure - od 105 900 zł — dodatkowo m.in. system wykrywania pieszych i rowerzystów, kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe, nawigacja satelitarna, tapicerka z elementami skóry ekologicznej, przyciemniane szyby, ambientowe oświetlenie kokpitu
  • Allure Pack - od 117 800 zł — dodatkowo m.in. indukcyjna ładowarka telefonu, adaptacyjny tempomat, monitorowanie ruchu poprzecznego, monitorowanie martwego pola
  • GT - od 128 900 zł — dodatkowo m.in. tapicerka z Alcantary, matrycowe reflektory LED, i-cockpit 3D, aluminiowe nakładki na pedały, 18-calowe felgi, relingi dachowe w kolorze czarnymGT Pack - od 137 800 zł — dodatkowo m.in. system utrzymywania środka pasa ruchu, system kamer 360 stopni, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, podgrzewane fotele z funkcją masażu
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony