Nowy Peugeot 308 SW jest drogi. Znamy polskie ceny

Po hatchbacku przyszedł czas na kombi, które kusi atrakcyjnym wyglądem i przestronnym wnętrzem. Jak przystało na współczesnego peugeota, 308 SW nie jest jednak tanie. Za bazowy wariant trzeba wyłożyć ponad 90 tys. zł. Topowe kosztują 2 razy tyle.

Trzeba przyznać, że wersja SW wygląda naprawdę atrakcyjnie
Trzeba przyznać, że wersja SW wygląda naprawdę atrakcyjnie
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Peugeot
Aleksander Ruciński

03.08.2021 | aktual.: 14.03.2023 15:40

Tanie peugeoty to przeszłość. Od kilku lat Francuzi próbują pozycjonować się bliżej segmentu premium, co objawia się nie tylko ciekawym designem, dobrym wykończeniem i bogatym wyposażeniem, ale i wysokimi cenami. 308 SW nie jest tu wyjątkiem. Chętni na kompaktowe kombi muszą przygotować minimum 91 800 zł.

W zamian otrzymają podstawowy, benzynowy silnik 1.2 PureTech 110 KM sparowany z 6-stopniową skrzynią manualną i bazowe wyposażenie Active Pack. Napędów i odmian jest naprawdę sporo. Niektóre z nich wymagają jednak głębokiego sięgnięcia do kieszeni.

Nowy Peugeot 308 SW — ceny minimalne wersji silnikowych

Benzyna:

  • 1.2 PureTech 110 KM M6 - od 91 800 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM M6 - od 96 200 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM EAT8 - od 104 700 zł

Diesel:

  • BlueHDI 130 KM M6 - od 106 000 zł
  • BlueHDI 130 KM EAT8 - od 114 500 zł

Plug-In Hybrid:

  • Hybrid 180 KM EAT8 - od 143 200 zł
  • Hybrid 225 EAT8 - od 172 100 zł

Klienci mogą też wybierać spośród 5 wersji wyposażenia. Już podstawowa nie daje powodów do narzekań w kwestii komfortu czy bezpieczeństwa. Poszukujący atrakcyjnego designu i dopracowanych detali powinni jednak skupić się na bogatszych odmianach.

Peugeot 308 SW (2021)
Peugeot 308 SW (2021)© mat. prasowe / Peugeot

Nowy Peugeot 308 SW — wersje wyposażenia

  • Active Pack - od 91 800 zł — standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja 2-strefowa, multimedia z 10-calowym ekranem, 16-calowe felgi aluminiowe, czujniki parkowania z tyłu, system automatycznego hamowania awaryjnego, system aktywnego monitorowania pasa ruchu, system bezkluczykowego uruchamiania pojazdu, reflektory przednie LED, skórzana kierownica wielofunkcyjna
  • Allure - od 105 900 zł — dodatkowo m.in. system wykrywania pieszych i rowerzystów, kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe, nawigacja satelitarna, tapicerka z elementami skóry ekologicznej, przyciemniane szyby, ambientowe oświetlenie kokpitu
  • Allure Pack - od 117 800 zł — dodatkowo m.in. indukcyjna ładowarka telefonu, adaptacyjny tempomat, monitorowanie ruchu poprzecznego, monitorowanie martwego pola
  • GT - od 128 900 zł — dodatkowo m.in. tapicerka z Alcantary, matrycowe reflektory LED, i-cockpit 3D, aluminiowe nakładki na pedały, 18-calowe felgi, relingi dachowe w kolorze czarnymGT Pack - od 137 800 zł — dodatkowo m.in. system utrzymywania środka pasa ruchu, system kamer 360 stopni, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, podgrzewane fotele z funkcją masażu
Źródło artykułu:WP Autokult
polskaPeugeotPeugeot 308
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)