Nowy Hyundai i10 - znamy ceny

Po pierwszych jazdach nowym Hyundaiem i10 największą niewiadomą pozostawała jego cena. Kariera tego auta na europejskim rynku stała pod znakiem zapytania przez kilka tygodni. Czy i10 będzie na tyle tani, by konkurować z liderami segmentu A? Teraz już wiemy.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Po pierwszych jazdach nowym Hyundaiem i10 największą niewiadomą pozostawała jego cena. Kariera tego auta na europejskim rynku stała pod znakiem zapytania przez kilka tygodni. Czy i10 będzie na tyle tani, by konkurować z liderami segmentu A? Teraz już wiemy.

Podczas konferencji na prezentacji i10 przedstawiciele marki zapowiadali szumnie, że nie chcą już, by Hyundai był postrzegany jako producent tanich samochodów. To budziło obawy, ponieważ do tej pory to między innymi rozsądne ceny gwarantowały marce zainteresowanie na rynku europejskim. Po kilku latach poprawiania jakości aut Hyundai widocznie poczuł, że jest marką na tyle silną, by konkurować z resztą stawki jak równy z równym.

Ceny nowego i10 zaczynają się od 35 900 zł. Jest to kwota, jaką przyjdzie nam zapłacić, jeśli zdecydujemy się na jednostkę 1,0 MPI o mocy 66 KM oraz wyposażenie na poziomie Access. Warto dodać, że chociaż ta wersja nie obejmuje klimatyzacji i radia, Hyundai oferuje te elementy wyposażenia gratis. Podobnie dla poziomu Comfort (od 39 900 zł), w którym już w standardzie jest radio z mp3, nabywcy otrzymają za darmo klimatyzację oraz światła LED do jazdy dziennej.

Ceny mocniejszej wersji silnikowej (1,2 MPI, 87 KM) zaczynają się od 37 900 zł. Za najwyższy poziom wyposażenia zapłacimy 47 900 zł. Obejmuje on między innymi system HAC (wspomaganie ruszania pod górę), wszystkie szyby sterowane elektrycznie, LED-y do jazdy dziennej, doświetlanie zakrętów, czujniki parkowania, tempomat z ogranicznikiem prędkości, sterowanie audio z kierownicy, Bluetooth i wiele innych dodatków. Za automatyczną skrzynię biegów trzeba dopłacić 4000 zł bez względu na poziom wyposażenia.

Więcej szczegółów w oficjalnym cenniku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut