Nowy Fiat 500 – polski cennik

Nowy Fiat 500 – polski cennik

Nowy Fiat 500 – polski cennik
Marcin Łobodziński
25.08.2015 17:14, aktualizacja: 20.10.2022 20:44

46 500 zł trzeba mieć na koncie lub w portfelu, by po jego opróżnieniu wyjechać z salonu Fiata nową pięćsetką.

Nowy Fiat 500 niedawno zadebiutował ze swoimi 1800 zmianami wprowadzonymi w odświeżonym modelu. Teraz popularna pięćsetka debiutuje na polskim rynku i już można składać na nią zamówienia. By stać się właścicielem auta wyprodukowanego w tyskiej fabryce trzeba mieć minimum 46 500 zł. Tyle zapłacimy za wersję Pop z silnikiem 1.2 8V o mocy 69 KM, znanym z Pandy czy Forda KA. Auto w tej specyfikacji zostaje wyposażone m. in. w klimatyzację manualną, komplet systemów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, światła do jazdy dziennej LED, centralny zamek czy radio z portem USB/AUX, ale bez odtwarzacza CD. Tylko najsłabszy silnik jest oferowany w tym standardzie. Cena podstawowa wzrosła o 900 zł w stosunku do początkowej ceny poprzednika, którego można było jeszcze niedawno zamówić za promocyjne 38 500 zł.

Obraz

Bogatsza wersja Lounge to wydatek minimum 51 500 zł. Wówczas na liście wyposażenia standardowego pięćsetki znajdzie się m. in. inną tapicerkę (opcjonalnie skórzaną), pakiet chromowanych elementów nadwozia, felgi z lekkich stopów, szklany dach panoramiczny, fotel kierowcy z regulacją wysokości, 7-calowy wyświetlacz TFT komputera pokładowego, skórzane koło kierownicy, podgrzewanie lusterek bocznych czy Radio Uconnect z 5-calowym dotykowym ekranem (nadal bez CD) z portami USB, AUX i Bluetooth. Ponadto w wersji Lounge można zamówić Fiata 500 z silnikiem 0.9 SGE TwinAir o mocy 85 lub 105 KM. Ta wersja silnikowa kosztuje zależnie od mocy odpowiednio 57 500 zł oraz 59 500 zł.

Obraz

Można już składać zamówienia także na wersję 500C, która z silnikiem 1.2 kosztuje 64 500 zł lub w wersji 0.9 TwinAir (105 KM) 72 500 zł. Poza materiałowym dachem, Fiat 500C różni się od Lounge standardowymi chromowanymi listwami progowymi, czujnikami parkowania z tyłu i brakiem uchwytu po stronie pasażera.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (28)