Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Nowy Fiat 500 miał być wyłącznie elektrykiem, ale niski popyt zmusił markę do szukania alternatyw. Ostatecznie mieszczuch zyskał także odmianę spalinową z systemem miękkiej hybrydy. Ile trzeba za nią zapłacić?
Fiat 500 Hybrid - podstawowe dane techniczne
Nowa pięćsetka mierzy 3631 mm długości, 1684 mm szerokości, 1532 mm wysokości i 2322 mm rozstawu osi. Jej bagażnik mieści 183 litry ładunku w ustawieniu standardowym i 440 litrów po złożeniu tylnej kanapy. Auto, w zależności od wersji waży od 1055 do 1102 kg.
Klienci chętni na spalinową wersję są skazani wyłącznie na benzynowy, trzycylindrowy silnik 1.0 GSE, który przy wsparciu systemu miękkiej hybrydy generuje 65 KM mocy i 92 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto występuje wyłącznie z manualną, 6-stopniową przekładnią.
Test wideo: Fiat 500 - elektryczny maluch głównie do miasta
Deklarowane spalanie wynosi 5,2 litra na 100 km. Niestety osiągi nie powalają - przyspieszenie do setki trwa od 16,2 sekundy w hatchbacku i 17,3 w Cabrio będącym tak naprawdę hatchbackiem z otwieranym dachem. Ceny poszczególnych wariantów znajdziecie poniżej.
Fiat 500 Hybrid - ceny minimalne wersji nadwoziowych i napędowych
- Hatchback 1.0 Hybrid 65 KM - od 80 800 zł
- Cabrio 1.0 Hybrid 65 KM - od 93 800 zł
Większa różnorodność dotyczy wersji wyposażenia. Tych jest aż cztery - Pop, Icon, Torino i La Prima. Warto jednak zaznaczyć, że odmiany Torino nie połączymy z nadwoziem Cabrio.
Fiat 500 Hybrid - ceny i wyposażenie
Pop - od 80 800 zł (93 800 zł w Cabrio) - standardowo m.in. system kontroli pasa ruchu, autonomiczny system awaryjnego hamowania, czujnik zmierzchu, tylne czujniki parkowania, bezkluczykowe uruchamianie pojazdu, manualna klimatyzacja, felgi stalowe 15-calowe, cyfrowe zegary, tempomat, radio z 4 głośnikami,
Icon - od 86 800 zł (99 800 zł w Cabrio) - Pop + dodatkowo m.in. mutltimedia z ekranem 10,25 cala i łącznością Android Auto/Apple CarPlay, wielofunkcyjna kierownica, klimatyzacja automatyczna, radio cyfrowe DAB, felgi aluminiowe 16-calowe,
Torino - od 88 900 zł (niedostępne w Cabrio) - Icon + dodatkowo m.in. tapicerka w pepitkę, emblematy Torino, reflektory LED "Infinity", osłony lusterek w kolorze nadwozia, La Prima - od 97 800 zł (110 800 zł w Cabrio) - Icon + dodatkowo m.in. asystent świateł drogowych, dywaniki, dzielone oparcie tylnej kanapy, kamera cofania, lusterko wsteczne elektrochromatyczne, podgrzewane lusterka, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane fotele, system bezkluczykowy, przyciemniane szyby, system audio z 6-głośnikami, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, nawigacja, 17-calowe felgi,