Nowe Renault Espace już w salonach. Znamy ceny modelu w Polsce

Renault Espace po faceliftingu oficjalnie wjeżdża do polskich salonów. Auto będzie oferowane w dwóch wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Za podstawowe wydanie zapłacimy co najmniej 169 900 zł.

Mimo upływu lat Espace nadal wygląda świeżo, a lifting jeszcze dodatkowo wpłynął na poprawę prezencji.Mimo upływu lat Espace nadal wygląda świeżo, a lifting jeszcze dodatkowo wpłynął na poprawę prezencji.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Piąta generacja Renault Espace, która jest z nami od 2014 roku, niedawno przeszła facelifting. Auto zyskało m.in. nowe reflektory i bogatsze wyposażenie, w tym odświeżone multimedia oraz systemy półautonomicznej jazdy. Odświeżone Espace jest już dostępne w polskich salonach. Podstawowy wariant z benzynowym silnikiem wyceniono na 169 900 zł.

Ceny minimalne (katalogowe) wersji silnikowych:

  • Benzyna 1.8 TCe 225 EDC FAP - 193 400 zł
  • Diesel 2.0 Blue dCi 200 EDC - 169 900 zł.

Jak widać, klienci mają do wyboru tylko dwa silniki - 200-konnego diesla lub 225-konną benzyną. W obydwu przypadkach standardem jest dwusprzęgłowa, automatyczna przekładnia EDC - w dieslu ma ona 6, a w benzynie 7 biegów. Duża różnica w cenie pomiędzy wersjami wynika z faktu, że jednostkę benzynową można sparować wyłącznie z bogatszym wyposażeniem Initiale Paris.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Wersje wyposażenia nowego Renault Espace:

  • Zen - Od 169 900 zł. W standardzie możemy liczyć m.in. na pełne oświetlenie LED z matrycowymi reflektorami, kamerę cofania, multimedia z 9,3-calowym wyświetlaczem i nawigacją oraz system wspomagania parkowania Easy Pilot.
  • Initiale Paris - Od 193 400 zł. Dodatkowo dostaniemy tu asystent jazdy w korkach i na autostradach, wyświetlacz head-up, cyfrowe zegary z wyświetlaczem o przekątnej 10 cali, indukcyjną ładowarkę oraz system nagłośnienia Bose.

Warto zwrócić uwagę, że topowa odmiana Initiale Paris kosztuje 193 400 zł niezależnie od wybranej wersji silnikowej. Rodzaj paliwa pozostaje więc jedynie kwestią indywidualnych preferencji, a nie kalkulacji finansowych.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów