Z pewnością pamiętacie rosyjskiego Urala T z boczną przyczepką, przypominającego motocykle sprzed wojny. Teraz przyszła kolej na Amerykanów. Producent silników i części do motocykli S&S Cycle wydał oparty na klasycznym modelu FLH Bobber (1946) motocykl w stylu retro. Nazwano go K-Bobb i został wyprodukowany pod flagą Flathead Power.
Z pewnością pamiętacie rosyjskiego Urala T z boczną przyczepką, przypominającego motocykle sprzed wojny. Teraz przyszła kolej na Amerykanów. Producent silników i części do motocykli S&S Cycle wydał oparty na klasycznym modelu FLH Bobber (1946) motocykl w stylu retro. Nazwano go K-Bobb i został wyprodukowany pod flagą Flathead Power.
Mimo, że K-Bobb jest w pełni funkcjonalny i posiada wiele najnowszych technologii, jest tylko motocyklem wystawowym. Ma służyć na wszelkich pokazach, wystawach i innych tego typu imprezach. Powód? Niestety, nie spełnia standardów ekologicznych i jazda nim poza imprezami jest zabroniona.
Niesprzyjający jest też fakt, że dopuszcza się produkcję tylko 24 pokazowych egzemplarzy rocznie. Tak więc nie ujrzymy ich zbyt wiele.
K-Bobba zasila jednostka Flathead Power KN93 o pojemności 1523 cc, dysponująca większą mocą niż Twin Cam 96 Harleya Davidsona.
Zapłon S&S Super Stock ze starterem nożnym oraz gaźnik S&S Super E pozwalają na sprawne uruchomienie silnika, jednak szczęśliwy-nieszczęśliwy właściciel będzie mógł w pełni wykorzystać jego brzmienie tylko przy specjalnych okazjach.
Maszyna jest dostępna w kolorach: niebieskim, czarnym, czerwonym i kasztanowym. Sugerowana cena producenta to 24.750 dolarów. Inne pojedyncze części takie jak chromowane podnóżki i dźwignie nożne, koła czy hamulce można dokupić oddzielnie.
Źródło: autoevolution