Mercedes odświeżył Marco Polo. Co się zmieniło?

Po liftingu standardowych odmian Vito i Klasy V przyszedł czas na Marco Polo - kempingowe wydanie vana Mercedesa.

Mercedes Klasy V Marco PoloMercedes Klasy V Marco Polo
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Odświeżony Marco Polo zadebiutował podczas targów Caravan Salon w Düsseldorfie, przykuwając wzrok nową, błyszczącą atrapą chłodnicy i zmienioną kolorystyką. Największe różnice dostrzeżemy jednak we wnętrzu i bynajmniej nie chodzi o kempingową zabudowę.

Mowa o miejscu pracy kierowcy. Kokpit został mocno przeprojektowany, dzięki czemu lepiej wpisuje się w obecny język stylistyczny Mercedesa. Wąskie nawiewy i nowy, rozbudowany system MBUX zdecydowanie przywodzą na myśl typowo osobowe modele marki.

W parze z odświeżoną stylistyką idą także nowe udogodnienia. Wśród nich m.in. indukcyjna ładowarka do smartfona czy łatwiejszy w obsłudze interfejs sterowania funkcjami wnętrza. Alternatywnie można to robić także z wykorzystaniem aplikacji na smartfonie.

Mercedes Klasy V Marco Polo
Mercedes Klasy V Marco Polo © Materiały prasowe | Daimler

Najważniejsza zaleta Marco Polo, jaką jest przemyślana i wygodna zabudowa, pozostała natomiast bez zmian. Auto zmieści cztery osoby zarówno w czasie podróży, jak i spania. Wszystko to z odrobiną luksusu godnego segmentu premium.

Choć Marco Polo nie jest najmłodszym kampervanem na rynku, dzięki liftingowi, powinien wciąż godnie konkurować z nowościami w postaci Forda Transita Nuggeta czy Volkswagena Californii, którego koncept zadebiutował kilka dni temu.

  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
[1/14] Mercedes Klasy V Marco Polo Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Daimler
Wybrane dla Ciebie
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?