Mercedes Klasy E XXL - jamnik od Binz

Niemiecka firma BINZ GmbH zajmuje się przerabianiem Mercedesów na pojazdy specjalne. Mogą zbudować przystosowaną specjalnie dla naszych potrzeb karetkę pogotowia, wóz policyjny czy nawet karawan pogrzebowy. Teraz do oferty niemieckiej firmy dołączyła limuzyna, sześciodrzwiowy Mercedes Klasy E.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Niemiecka firma BINZ GmbH zajmuje się przerabianiem Mercedesów na pojazdy specjalne. Mogą zbudować przystosowaną specjalnie dla naszych potrzeb karetkę pogotowia, wóz policyjny czy nawet karawan pogrzebowy. Teraz do oferty niemieckiej firmy dołączyła limuzyna, sześciodrzwiowy Mercedes Klasy E.

Binz przygotował trzy wersje limuzyny, w której każdą podstawą jest Mercedes Klasy E. Niemiecka firma rozciągnęła płytę podłogową limuzyny z gwiazdą na masce o 1100 mm. Teraz nadwozie tego auta ma 5979 mm długości, sześć metrów!

Kolejnym krokiem było dodanie dodatkowej pary drzwi, w ten właśnie sposób z czterodrzwiowego auta zrobiło się sześciodrzwiowe. Wraz z trzecim rzędem drzwi dołożono trzeci rząd siedzeń,  teraz Mercedes pomieści na swoim pokładzie nawet siedem osób, łącznie z kierowcą. Co ciekawe to właśnie siedziska środkowego rzędu są najdłuższe i wydawać się może najwygodniejsze.

Do wyboru mamy trzy konfiguracje: wszystkie siedziska ustawione w jedną stronę, zupełnie jak w rodzinnych vanach, dwa fotele środkowego rzędu ustawione vis-a-vis z tylnymi fotelami, czyli klasyczny układ limuzyny oraz wersję Individual, bez środkowego rzędu ustawione vis-a-vis z tylnymi fotelami, czyli klasyczny układ limuzyny oraz wersję Individual, bez środkowego rzędu siedzeń. Trochę to wszystko skomplikowane, niestety strona internetowa firmy Binz jest bardzo skromna.

W każdej wersji do wyboru mamy trzy jednostki napędowe. E 250 CDI BlueEfficency, E 350 CGI BlueEfficency oraz najmocniejszą i chyba najodpowiedniejszą E 500. Szkoda, że firma nie posiada sztywnego cennika, ciekaw jestem czy takie coś się w ogóle opłaca. Nie lepiej kupić S-Klasę w wersji Lang? [block position="inside"]9046[/block]

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów