Škoda Fabia Monte Carlo wyceniona w Polsce. Styl i wyposażenie kosztują

Dynamicznie wystylizowana wersja Monte Carlo oficjalnie dołączyła do polskiego cennika Fabii. Do wyboru jest łącznie pięć wersji napędowych, a przy topowym, 150-konnym silniku, bez problemu przekroczyć barierę 100 tys. zł.

Škoda Fabia Monte CarloŠkoda Fabia Monte Carlo
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Škoda
Aleksander Ruciński

75 100 zł - to minimalna kwota jaką trzeba przygotować na zakup nowej Škody Fabii Monte Carlo. Cena dotyczy wersji z benzynowym, wolnossącym silnikiem 1.0 MPI. Poza tym do wyboru są jeszcze trzy opcje napędu, wliczając w to topowe wydanie 1.5 TSI 150 KM.

Jak wynika z cennika, jest ono parowane wyłącznie z automatyczną przekładnią DSG. Pośrodku mamy natomiast, 95-konną i 110-konną jednostkę 1.0 TSI. Ta druga może być łączona zarówno z automatem, jak i skrzynią manualną.

Škoda Fabia Monte Carlo - ceny minimalne wersji silnikowych:

  • 1.0 MPI 80 KM M5 - od 62 000 zł
  • 1.0 TSI 95 KM M5 - od 69 050 zł (brak w bazowej wersji wyposażenia)
  • 1.0 TSI 110 KM M6 - od 67 000 zł
  • 1.0 TSI 110 KM DSG7 - od 75 500 zł
  • 1.5 TSI 150 KM DSG7 - od 92 900 zł

Wyposażenie jest całkiem bogate. Do pełni szczęścia brakuje jednak kilku elementów znanych z topowej odmiany Style, takich jak automatyczna klimatyzacja, system bezkluczykowy czy fotel pasażera z regulacją wysokości. Typowo dla nowej Fabii nie zabraknie za to systemów wsparcia kierowcy.

Škoda Fabia Monte Carlo
Škoda Fabia Monte Carlo © mat. prasowe / Škoda

Škoda Fabia Monte Carlo - wyposażenie

Klienci decydujący się na wersję Monte Carlo mogą liczyć przede wszystkim na manualną klimatyzację, asystent pasa ruchu, system front assist, wykrywanie zmęczenia kierowcy, czujnik zmierzchu i deszczu, reflektory LED, tylne czujniki parkowania, tempomat, 3-ramienną kierownicę z przyciskami, 8-calowy ekran multimediów i 16-calowe felgi.

Bez wątpienia jest to najdroższe wydanie w historii Fabii, ale też jedno z najatrakcyjniejszych. Chętni na ten wariant mogą już składać zamówienia.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Wolą wezwać policję. Nowy sposób zgłaszania stłuczki się nie przyjął
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Drugi zakład Mercedesa w Polsce prawie gotowy. Będzie jednym z najnowocześniejszych
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej