Jacques Villeneuve naprawdę wraca!

Kiedy we wrześniu Michał pisał o tym, że mistrz świata z 1997 roku szuka miejsca w przyszłorocznej stawce, wydawało się to wszystko mało prawdopodobne. Tymczasem Kanadyjczyk na dobre rozpoczął treningi.

villeneuvevilleneuve
Bartosz Pokrzywiński

Kiedy we wrześniu Michał pisał o tym, że mistrz świata z 1997 roku szuka miejsca w przyszłorocznej stawce, wydawało się to wszystko mało prawdopodobne. Tymczasem Kanadyjczyk na dobre rozpoczął treningi.

To nie jest żart. Facet (z całym szacunkiem) ma w tej chwili 38 lat, a okres świetności już dawno za sobą. Po tym jak w 2006 roku Robert Kubica zajął jego miejsce w bolidzie BMW Sauber Jacques próbował swoich sił w Le Mans, w amerykańskiej serii Nascar oraz wyścigach Speedycar Series - startując ponowie w Le Mans zajął drugie miejsce!

Sympatyczny Villeneuve jest obecnie w Austrii, gdzie pod okiem doktora Erwina Gollnera przygotowuje się do (ewentualnych) zimowych testów w bolidzie F1. Gollner to znany w świecie Formuły 1 specjalista, który zadba o powrót Jacquesa do odpowiedniej kondycji.

Treningi mistrza rozpoczynają się od rozgrzewki, po której rusza 100-minutowy program ćwiczeń, a najdłuższa przerwa trwa tylko 5 minut. Jacques cieszy się, że jeszcze nie musi hartować się w saunie, ale przed ewentualnym startem w GP Bahrajnu będzie to konieczne.

Skoro 38-letni facet zostawia rodzinę w Kanadzie, a sam męczy się trenując do upadłego w Austrii to wygląda na to, że coś musi z tego wyniknąć. Kto doceni starania Villeneuva? Ja stawiam na USF1 z wiadomych powodów - jak już nie Amerykanin to może Kanadyjczyk.

Źródło: Formula1.pl

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ruszyła akcja policji. Będzie trwała przez tydzień
Ruszyła akcja policji. Będzie trwała przez tydzień
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Test: Toyota Hilux GR Sport II – dokładnie taka, jak trzeba
Test: Toyota Hilux GR Sport II – dokładnie taka, jak trzeba
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić