Hyundai i10 już wyceniony. Trzeba za niego zapłacić minimum 42 100 zł

Hyundai pochwalił się cenami swojego najmniejszego modelu i10. Auto oferowane jest wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Do wyboru mamy trzy wersje wyposażenia i dwa silniki, a cennik startuje od 42 100 zł.

Hyundai i10Hyundai i10
Źródło zdjęć: © fot. Mateusz Lubczański
Mateusz Lubczański

Podczas gdy konkurencja powoli wycofuje się z tego segmentu, Hyundai nie zamierza się poddawać. Mały i10 był jedną z ważniejszych premier jesiennego salonu samochodowego we Frankfurcie. Polski cennik obejmuje na razie "zwykłą" wersje, później w ofercie pojawi się usportowiona odmiana N-line.

Koreańczycy przewidzieli dla i10 dwa silniki. Do wyboru mamy litrowy motor z pośrednim wtryskiem i mocą 67 koni mechanicznych lub mocniejszy 1.2 generujący 84 koni. Dostępne są one zarówno z manualną przekładnią jak i zautomatyzowaną skrzynią.

Bazowa wersja Access oferowana jest od 42 100 zł w wersji czteroosobowej i bazowym silnikiem. Za 1200 zł więcej będziemy mogli zabrać na pokład kolejną osobę. Wyposażenie tej wersji to m.in. asystent utrzymywania pasa ruchu, system zapobiegający kolizjom czołowym, tempomat, przednie głośniki i 14-calowe felgi stalowe z kołpakami. By otrzymać klimatyzację, regulację wysokości fotela kierowcy czy radio z RDS, należy dobrać jeszcze pakiet Cool&Sound. W promocji nie kosztuje on 3900 zł, a jedynie 1900 zł.

Wersja Comfort jest już lepiej wyposażona, a jej ceny startują od 49 400 zł. Mamy tu już dodatkowo wspomaganie ruszania pod górę, składany kluczyk z pilotem, klimatyzację, lusterka w kolorze nadwozia (elektrycznie sterowane i podgrzewane) i radio z bluetooth. Warto zastanowić się nad pakietem Tech za 2600 zł, który da nam tylne głośniki, radio z większym wyświetlaczem oraz czujniki parkowania z tyłu.

Hyundai i10 na targach we Frankfurcie
Hyundai i10 na targach we Frankfurcie © fot. Mateusz Lubczański

Najlepiej wyposażona jest wersja premium dostępna tylko z mocniejszym silnikiem. Tu ceny startują od 63 300 zł, ale dostajemy m.in. tarcze hamulcowe z tyłu, bezprzewodową ładowarkę do telefonu, światła do jazdy dziennej LED, podgrzewaną kierownicę i aluminiowe felgi o rozmiarze 16 cali.

Hyundai i10 produkowany jest w tureckim obiekcie w mieście Izmit. Pierwsze egzemplarze trafią do salonów na początku 2020 roku.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Nowe zasady programu NaszEauto. Bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto. Bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa